Gå til innhold

partneren vil ikke ha vanlig sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er lei og liker ikke skjeden min, fordi den er så slapp og stor etter fødselen, er enda ikke ferdig med disse seks ukene etter fødselen.Men uansett jeg synes det er så unødvendig og klage over skjeden min til kompisene sine og meg, det er ikke det at han ikke er kåt men jeg er så dum at jeg lar han ta meg bak når han føler for det. men nå så begynner jeg å  bli lei og utrolig nedfor av at han "hater" underlivet mitt så jeg vetikke om jeg bare skal finne meg en annen mann.. Huff blir helt fortvilet

Anonymous poster hash: 6a510...d71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker uforskammet ut.

Har du snakket med han om dette?

Du må jo nevne at dette ikke er din feil.

Har gjort min samboer klar over at jeg ofret kroppen min for barnet vårt, og det ser ut til å ha sunket inn:)

Ang.underlivet så vil det bli trangere. Dersom ikke så må det jo være mulig å få henvisning til gynekolog, hvor det kan tas stilling til om du må sys eller ikke.

Anonymous poster hash: 155a4...a09

Skrevet

:hakeslepp:   Klagar han faktisk til kompisane sine over skjeden din? - og det før det har gått 6 veker etter fødselen?

Unnskyld uttrykket, men for ein drittsekk!  Sex skal vere fint for begge to, ikkje noko du tillet ein annan å gjere med kroppen din.  Denne mannen viser lite respekt for deg.  Du må ha respekt for deg sjølv og sette grenser. 

Er det han som er pappaen, så bør han bruke meir energi på å bli kjend med den nye babyen sin, og mindre  på å tilfredstille seg sjølv.  Makan til barnslig oppførsel!

Skrevet

Slike karer det vil gamle Norge ha. Eller kanskje ikke... Håper at han er en bedre far enn han er kjæreste.

Anonymous poster hash: 41fd3...8d5
Skrevet

Dropp sex frem til DU er klar og kåt igjen og frem til underlivet ditt har fått den hvilen det trenger etter fødselen. Sex skal være fint for begge, ikke bare for ham. Han høres virkelig ut som en forferdelig type. Normalt sett ville jeg ikke anbefale noen å revurdere forholdet sitt så kort tid etter fødsel, men denne sjåvinistiske og ekle fyren her kan umulig være bra for deg (eller babyen).

Anonymous poster hash: a0906...c66

Skrevet

Håper dette er bare tull?

Finnes det virkelig sååå dumme mannfolk. Det er vel heller pikken hans som er liten. Si det til han du om det ikke er tull.

Hadde forøvrig seriøst vurdert å gå fra han. Det er virkelig ikke lov å snakke slik til og om kvinnen som nylig har født hans barn.

Anonymous poster hash: a91a3...5ec

Skrevet

Jeg hadde også sagt at det er nok vare utstyret hans som er lite for en skikkelig kvinne!!

Han er slem altså. Ikke la han behandle deg slik. Prøv å få han til å bli med til helsesøster eller lege så han kan få litt informasjon om kropp og følelser og forhåpentligvis få litt respekt og forståelse for din situasjon.

Fytti for en mann :( Hadde nokså fort vurdert om han var verd min tid.

Skrevet

Håper dette er et tulleinnlegg, hvis ikke så må du kvitte deg med denne karen! Han høres ut som en skikkelig idiot, vet han ikke hva som skjer under en fødsel? Ting tar tid, også det å komme seg etter det å føde et barn.

Man må ikke på død og liv ha sex med en gang etter fødsel, det kan man fint vente med til man er klar og det får ta den tid det tar. I mellomtiden får han runke med den lille hånda si.

Det at han sier det til deg at du er blitt for vid og slapp og det at han forteller det til kompiser vitner bare om at han er en smule tilbakestående, det skal ikke mye til for å skjønne at sånt sier man ikke.

Kast han ut, ha kroppen din for deg selv og kos deg med babyen din.

Skrevet

jeg jobber i et svært mannsdominert yrke og overhører ofte samtaler (ikke ment for mine ører) om hvorfor menn vil ha analsex... Og derfor får jeg meg en god latter når det stadig oppstår tråder her inne hvorvidt vi damer liker analsex eller ei... Eneste grunnen til at gutta vil ha det er for at det er trangere enn skjeden.

Anonymous poster hash: c9b1b...e20

Skrevet

jeg jobber i et svært mannsdominert yrke og overhører ofte samtaler (ikke ment for mine ører) om hvorfor menn vil ha analsex... Og derfor får jeg meg en god latter når det stadig oppstår tråder her inne hvorvidt vi damer liker analsex eller ei... Eneste grunnen til at gutta vil ha det er for at det er trangere enn skjeden.

Ja, det er vel ingen som har mistenkt dem for å like analsex fordi de liker tanken på bæsj på tissen??

Jeg forstår ikke hvorfor det er vittig at noen lurer på om andre kvinner nyter analsex heller?

Skrevet

Ikke eneste nei.

Mannen min tenner på det fordi det er "tabu", ikke fordi jeg ikke er trang nok. (Han har for stor penis for meg, så det vet jeg.)

Anonymous poster hash: 79d07...b3b

Skrevet

Ikke eneste nei.

Mannen min tenner på det fordi det er "tabu", ikke fordi jeg ikke er trang nok. (Han har for stor penis for meg, så det vet jeg.)

Han har for stor for skjeden din, men ikke analen din? :blink:

Anonymous poster hash: ca6a7...5d9

Skrevet

Atte hæ????!!! :huh: Vet du, det går faktisk ikke an for en såkalt kjæreste å oppføre seg slik! Du er i din fulle rett til å forsvare deg og si at det ikke nødvendigvis er DEG det er noe galt med. Men størrelsen på penis kan han jo ikke noe for stakkars........Det hadde vært noe å fortelle kompisene hans :fnise:

Skrevet

Ja, da vet du hvordan du skal tolke det når typen din foreslår analsex neste gang :fnise:

Anonymous poster hash: 8fb3c...52c

Skrevet

....OG dette svinet bor du sammens med? I hel**' send han til meg og jeg skal lese han texten, og den blir ikke religiøs for å si det slik! :opplyser:

Skrevet

Du får si at du vil prøve å bruke en stor dildo på ham, og hvis han sier nei så betyr det han ikke har lov til å ta deg analt også.

Anonymous poster hash: 091e8...438

Skrevet

Ikke eneste nei.

Han har for stor for skjeden din, men ikke analen din? :blink:

Anonymous poster hash: ca6a7...5d9

Hoho, kanskje hun bæsjer masse store bæsjer :D

Anonymous poster hash: 65fe6...9b9

Skrevet

Slutt å ha sex for hans del, han har ikke fortjent det! Vent med sex til du er klar og har lyst. Og (hadde jeg vært deg); vent med sex til du har funnet deg ny mann :P

Skrevet

hvis dette er seriøst

- hadde aldri vært ilag med en som snakket nedlatende om underlivet mitt til meg og KOMPISENE sine. Makan... er han 13 år? Blir kvalm..

Anonymous poster hash: 57ea2...c1d

Skrevet

Dere høres begge tilbakestående ut.

Anonymous poster hash: a7d02...1cc

Skrevet

Hva mente du med dette egentlig???? Hvorfor trodde du menn ville ha analsex, før du begynte i den jobbeN? Og hva er morsomt ifht om damer liker det? Ingenting ved dette innlegget gir mening jo... :P

Anonymous poster hash: 07b3a...d84

Skrevet

Ja, da vet du hvordan du skal tolke det når typen din foreslår analsex neste gang :fnise:

Han har aldri foreslått det. Og jeg har ikke født vaginalt heller ;-), 3 keisersnitt så langt. Og en morsom gynekolog som sier på hver 6, ukers kontroll: "ja, her ser det fortsatt jomfruelig og flott ut".

Skrevet

Han har aldri foreslått det. Og jeg har ikke født vaginalt heller ;-), 3 keisersnitt så langt. Og en morsom gynekolog som sier på hver 6, ukers kontroll: "ja, her ser det fortsatt jomfruelig og flott ut".

HAHAHAHA! Jomfruelig og flott ut :fnise: Herlig!!

Kjekt det er noe positivt med keisersnitt da :) 

Jeg får se det positive i mi dåse da, fisting kan bli spennende en vakker dag :D

Anonymous poster hash: e45e5...ff3

Skrevet

HAHAHAHA! Jomfruelig og flott ut :fnise: Herlig!!

Kjekt det er noe positivt med keisersnitt da :)

Jeg får se det positive i mi dåse da, fisting kan bli spennende en vakker dag :D

Anonymous poster hash: e45e5...ff3

Jeg har bare positive opplevelser med mine 3 planlagte keisersnitt - kan anbefales 😄!

Skrevet

Dette er selvsagt tull!

HI, skjønner du kjeder deg mye om dagen.....

Anonymous poster hash: bc2fb...7c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...