Gå til innhold

Snoker man på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke derfor man er der, da? For at andre skal kunne se deg?

Om man ser på en profil man egentlig ikke har tilgang på, ved å bruke en venninnes pålogging, f.eks, DET er snoking. Men å legge til eller akseptere noen som venn, for så å klage på at de følger med på hva man legger ut... mener dere virkelig at dette er snoking, eller har jeg misforstått?

Anonymous poster hash: bd724...063
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er betatt av en gift mann. Han har ikke fb profil, men konen har. Da søker jeg opp henne for å snoke og se om hun legger ut bilder etc. Hun har åpen profil.

Hadde dødd om det ble synlig hvem som er inne på profilen.

Og før hylekoret starter. Nei, jeg skal ikke rappe mannen. Bare se.

Anonymous poster hash: 783d7...a15

Skrevet

Nei det er vel ikke snoking å se på vennene sine?? Jeg snoker litt jeg. Men om de som er på facebook ikke vil at noen skal snoke kan de jo ha helt lukket profil. Føler også at de som har åpne bilder ber om at folk skal se på dem :)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Enig med deg.  Det er snoking å gå inn på andres profiler via profiler som ikke er ens egen.  Men å være inn å kikke på andres profiler ellers er ikke snoking.  Om folk ikke tåler at andre kikker, får de sørge for å vise fram minst mulig til de som man ikke er venner med.

Venner snoker ikke på hverandres profiler, har man akseptert en venn, så har den full rett til å følge med på det han/hun full rett til å følge med på det man skriver.  De som har problemer med det, får enten la være å godkjenne venner eller sørge for å begrense hvem som ser hva.

Skrevet

Er du en facer som ikke selv deler noe, men kun følger med på hva andre gjør. Ja, da er du en snoker.

Anonymous poster hash: 67bcd...15f

Skrevet

Jeg er betatt av en gift mann. Han har ikke fb profil, men konen har. Da søker jeg opp henne for å snoke og se om hun legger ut bilder etc. Hun har åpen profil.

Haha, jeg gjør det samme. Forskjellen er at jeg har et forhold til mannen hennes.

Det jeg plutselig fikk helt hetta for var tenk om jeg kløner det til og sender henne en friend request ved å klikke feil!

Anonymous poster hash: 7e075...e2b

Skrevet

Er du en facer som ikke selv deler noe, men kun følger med på hva andre gjør. Ja, da er du en snoker.

Anonymous poster hash: 67bcd...15f

Ikke enig. Enhver velger jo selv hvor åpen man vil være og hva man ønsker å fortelle. Ellers blir det litt sånn "jeg kan vise deg min hvis du viser meg din". Har man slike betingelser bør man kanskje lage lister på hvem man forteller hva.

Anonymous poster hash: bd724...063

Skrevet

Haha, jeg gjør det samme. Forskjellen er at jeg har et forhold til mannen hennes.

Det jeg plutselig fikk helt hetta for var tenk om jeg kløner det til og sender henne en friend request ved å klikke feil!

Anonymous poster hash: 7e075...e2b

Haha. Ja jeg konsentrerer meg veldig når jeg gjør det. Hadde vært utrolig pinlig.

Skrevet

Selvsagt ikke. Det er bare de som har et veldig stort behov for å dele alt om livet sitt på Facebook, som mener andre snoker om de ikke legger ut like mye informasjon selv. Ganske tåpelig i grunn. Like tåpelig som at folk irriterer seg over at noen poster mye på Facebook. Det er både tillat etter norsk lov, og frivillig å både lese og være på Facebook.

Anonymous poster hash: 4ce5c...659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...