Gå til innhold

Overgangsstønad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg er alene mamma til ett barn som snart blir 3 år.

Siden alle mine stønader kommer igjennom nav,så har jeg også da fått minste bidrag på overgangsstønad.

Og fra den måneden barnet mitt fyller 3år mister jeg denne stønaden.

Dvs at jeg sitter med 4500kr (ca) mindre i mnd.

Er det noen der ute som sitter eller har sittet i samme situasjon ?

Er det noe dere evt har fått søkt på?

 

Takker på forhånd for alle gode svar:)

 

Anonymous poster hash: 07566...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel vist at den stønaden er midlertidig. Jeg fikk overgangstønad selv, men valgte å studere.



Anonymous poster hash: 346a1...64c
Skrevet

Så klart har jeg visst at den er imidlertidig!

Skal jeg studere videre så må det bli ut av egen lomme siden jeg har fast jobb og utdanning!

Og det var heller ikke det som var mitt spørsmål!

 

 

Anonymous poster hash: 07566...b1a

  • 4 måneder senere...
Skrevet

Du får jo tilskudd til barnehage om du ikke har inntekt over 6G med 67% (om jeg ikke husker feil) av prisen på barnehage utenom kost, opp til en vist grense. Hvis du ikke allerede har denne da?

 

Sjekk nav.no for info.

 

Ellers så er det nok ikke noe som erstatter overgangsstønad, men det kan jo være lurt å ta seg en time der nede å få noen råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...