Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hei! Jeg er alene mamma til ett barn som snart blir 3 år. Siden alle mine stønader kommer igjennom nav,så har jeg også da fått minste bidrag på overgangsstønad. Og fra den måneden barnet mitt fyller 3år mister jeg denne stønaden. Dvs at jeg sitter med 4500kr (ca) mindre i mnd. Er det noen der ute som sitter eller har sittet i samme situasjon ? Er det noe dere evt har fått søkt på? Takker på forhånd for alle gode svar:) Anonymous poster hash: 07566...b1a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Du har vel vist at den stønaden er midlertidig. Jeg fikk overgangstønad selv, men valgte å studere. Anonymous poster hash: 346a1...64c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Så klart har jeg visst at den er imidlertidig! Skal jeg studere videre så må det bli ut av egen lomme siden jeg har fast jobb og utdanning! Og det var heller ikke det som var mitt spørsmål! Anonymous poster hash: 07566...b1a
Snuppi85 Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Du får jo tilskudd til barnehage om du ikke har inntekt over 6G med 67% (om jeg ikke husker feil) av prisen på barnehage utenom kost, opp til en vist grense. Hvis du ikke allerede har denne da? Sjekk nav.no for info. Ellers så er det nok ikke noe som erstatter overgangsstønad, men det kan jo være lurt å ta seg en time der nede å få noen råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå