Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Har et barn som skal i 11 årsdag, og vi gir ca 50 kr (av og til gave,av og til penger)! Vi var og kjøpte gave på en leketøysbutikk som hadde en del varer nedsatt slik at vi fikk et kjekkt spørrespill til 50 kr å kjøper det! Så ser jeg at det bare er den butikken som har satt ned prisen på det, og ikke en annen eller internettsiden! Hva hadde du som forelder sagt eller følt viss ditt barn fikk en gave som egentligt koster 130 kr(som vi da ga 50 kr for)? Bør vi kjøpe noe annet , eller er det ok å gi det? Ble litt usikker nå for jeg vet at jeg hadde reagert selv viss jeg hadde visst hva gaven koster........ Anonymous poster hash: 135b8...dad
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Hadde kjøpt dette og ikke tenkt mer på det! Hadde ikke reagert på det selv.... Anonymous poster hash: 0e882...6bb
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Det hadde jeg overhodet ikke reagert på. Anonymous poster hash: ea58c...b8c
It's all about me Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Min gutt fikk en gang fra en i barnehagen en gave som kostet 499,- Supert tenkte jeg, den var knall, pappan fikk den sikkert på tilbud til en ekstra god pris. Tenkte iallfall ikke noe negativt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Bra! Da er gaven i boks Anonymous poster hash: 135b8...dad
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Her bruker de aller fleste mellom 100-150 kr og får jeg en gave som koster 299 for 100 kr er det bare bra. Samme andre veien tenker ikke over at det er for mye. Anonymous poster hash: 6c9b5...cd7
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har ikke peiling på priser og hadde garantert ikke tenkt over det eller lurt på hva det kostet. Men tenker at folk må gjøre som de vil og at folk flest gjerne kjøper på tilbud om de finner. Her skal vi ligge på ca 50 kr og jeg sender ofte med penger for hva får du for det?? Da må jeg nesten finne noe på tilbud. Hadde ikke brydd meg så lenge det var under 100kr, men finner sjelden noe for det heller, da må jeg dra til byen, og det gjør jeg ikke bare for en gave. Tar 1 time å kjøre til byen, 4 min til minibanken eller butikken hvor jeg kan ta ut penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå