Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Noen her som har forsøkt web-trening? Jeg lurer på å melde meg på enten livegym.no eller webtrening.no. Prisen er jo fantastisk i forhold til treningsstudio, samt at jeg liker tanken på å kunne trene hjemme uten reising til å fra. Anonymous poster hash: 01457...469
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har prøvd, men det ender bare med at jeg avslutter, for jeg har ikke tid eller lyst.. Men om du klarer å trene og har motivasjon vil jeg tro at det funker.. På livegym har de hvertfall veldig mange timer og forskjellige typer trening. Noe for enhver smak. Siste jeg så var at de til og med hadde swingkurs. Ellers finner man videor på youtube fra usa.. Anonymous poster hash: 5b2e0...33b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Jeg vet ikke om jeg klarer å holde motivasjonen oppe, jeg heller. Sliter dessuten med fysisk sykdom som gjør at det ikke er mye overskudd igjen etter å ha jobbet full dag for så å ta seg av familie. Men nettopp derfor er jo ikke 50 kr så stort tap om det viser seg at jeg ikke bruker det... Men du synes de hadde greit tilbud? HI Anonymous poster hash: 01457...469
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 50kr er jo ikke så mye nei.. Jeg trente med livegym i hele fjor vinter og våren. Så ble babyen for stor og tung til å være med mor og barn treningen så da datt det ut.. Syns nesten de har for mye timer, for tok så lang tid å velge. Men man kan legge ting som favoritter. Nå tror jeg og at du kan lage egen tmeplan og fylle opp med de timene du vil.. Noe som sikkert er veldig bra. Hadde faktisk tenkt å trene der ikveld, men så ligger lommeboken min i bilen som samboer har.. Anonymous poster hash: 5b2e0...33b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Nå ble jeg litt nysgjerrig.. Kan dere forklare hva web trening er? Og er det 50 per time eller mnd? Anonymous poster hash: 50f87...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå