Gå til innhold

Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med de to barna vi har.
Mannen ville så gjerne ha en til.
Etter nesten et år med "fisking" fikk han overtalt meg.

Prøverperioden er gøy, en positiv test enda mer så.

Det å miste knuser hjertet ditt.....

Og nå som jeg er fast bestemt på å komme over den vi mistet, og prøve igjen, vil han ikke likevel :(

Hadde det ikke vært for han hadde jeg ikke engang tenkt på en til.
Nå har han "omvendt" meg, og nå vil han ikke

Anonymous poster hash: 4b736...029
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er skikkelig dårlig gjort,og jeg hadde villet hatt en seriøs samtale med han og prøvd å finne ut hvorfor han skiftet mening så tvert.det er veldig vanlig å miste,mange av oss gjør det en eller flere ganger,men da er det bare å prøve igjen!

Anonymous poster hash: 31ff7...979
Skrevet

Det kan hende han ikke vil ha flere fordi han er redd for at dere skal miste en gang til. At han sier det han gjør nå fordi han er redd for den sorgen og smerten han nå føler.

Det er ikke sikkert at han har ombestemt seg av vrangvilje, eller at han virkelig har ombestemt seg.

Noen menn vil omtrent kappe av seg armen fremfor at hans kjære skal ha det vondt, så siden du er så knust nå så kan det hende han ved å ombestemme seg prøver å hindre at du blir knust igjen. Ikke like logisk i en damehjerne, men kan ofte være det i en mannehjerne.

Så snakk med ham og finn ut hvorfor han føler som han føler nå, hva som har endret seg fra han brukte et år på å overtale deg til et barn til.

Trist at du mistet - håper dere finner ut av ting sammen.

Anonymous poster hash: 70455...188
Skrevet

Noen menn vil omtrent kappe av seg armen fremfor at hans kjære skal ha det vondt, så siden du er så knust nå så kan det hende han ved å ombestemme seg prøver å hindre at du blir knust igjen. Ikke like logisk i en damehjerne, men kan ofte være det i en mannehjerne.

Så snakk med ham og finn ut hvorfor han føler som han føler nå, hva som har endret seg fra han brukte et år på å overtale deg til et barn til.

Anonymous poster hash: 70455...188

Det høres faktisk logisk ut til å være han.

Han vil ikke snakke om det nå.

Kanskje jeg bare skal vente et par måneder og prøve å snakke med han igjen

HI

Anonymous poster hash: 4b736...029

Skrevet

Gi han litt tid, la spontanaborten komme litt på avstand, dette er tøft for han også...

Broren min og samboeren mistet i uke 17-18, og det tok nesten 1 år før broren min var klar for å prøve på nytt. Det gikk virkelig inn på han å miste, han ble vettskremt av hele opplevelsen. At samboeren hans mistet så mye blod, fikk betennelse i livmoren, var lagt inn på sykehuset med intravenøs antibiotika, måtte ha flere blodoverføringer osv i forbindelse med aborten gjorde ikke saken lettere akkurat.

Men etterhvert kom det litt på avstand og ønsket om et barn til ble større enn angsten for at det skulle gå galt igjen. Nå har de fått en nydelig liten lillesøster og alt gikk fint.

Anonymous poster hash: 29e4a...0f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...