Gå til innhold

Da var fireåringen ferdigpakket


Anbefalte innlegg

Skrevet

- til Osloturen vi skal foreta til "tante" og bestekompisen hennes. Om en uke. 

 

Og dette var hun altså ferdig med kl 6.15 i dag morges, kunne hun informere meg om der jeg lå i halvsvima og ammet minien. Sekken snørt igjen, og oppi der er visstnok tegnesaker, 2 kosebamser (en til henne og en til lillebror) samt 2 bøker (en ekstra til lillebror der også- som den fantastiske storesøstra hun er).

 

Tannkosten måtte vi visstnok vente med, for den trengte hun, siden Karius og Baktus er dumme og ikke får komme inn i munnen hennes. 

 

- Tro om hun gleder seg? ;)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...