LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 - til Osloturen vi skal foreta til "tante" og bestekompisen hennes. Om en uke. Og dette var hun altså ferdig med kl 6.15 i dag morges, kunne hun informere meg om der jeg lå i halvsvima og ammet minien. Sekken snørt igjen, og oppi der er visstnok tegnesaker, 2 kosebamser (en til henne og en til lillebror) samt 2 bøker (en ekstra til lillebror der også- som den fantastiske storesøstra hun er). Tannkosten måtte vi visstnok vente med, for den trengte hun, siden Karius og Baktus er dumme og ikke får komme inn i munnen hennes. - Tro om hun gleder seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå