Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har virkelig ikke ord...! http://ekstrabladet.dk/112/article1089264.ece Anonymous poster hash: 10e39...2e7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Jævla rauhål. Ja, stakkars som fikk så dårlig mat i fengselet... Anonymous poster hash: ac3c0...55e
Catlady Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Hvor pokker er dexter når man trenger han !!??
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Jeg så på Dr phil der de snakket med de pedofile,å han ene mente at barnet ville det selv! Barnet var 5 år!! Fy faen så syk tankegang at hun liksom ville ha sex med han gjentatte ganger! Stakkars lille jente som må ha vært så redd! Anonymous poster hash: 7c41f...864
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Jenta LYVER IKKE! Mannen i artikkelen er dømt i en av Danmarks værste overgrepssaker! Google: tøndersagen så skjønner du!!!!!! Anonymous poster hash: 10e39...2e7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Like sykt at moren til jentene satt og så på og spiste popcorn og drakk cola mens eldste jenta lærte den minste å tilfredsstille faren... Anonymous poster hash: ad6fb...67c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Denne gamlingen her kan jo ikke være ved sinne fulle 5, han må regel rett være stokk dum.. Det samme gjelder faren til barnet.. De skulle vært skambanket og satt i et fengsel for homofile forbrytere, der de kunne fått sin egen medsin.. Anonymous poster hash: 7a53b...752
Gjest Kira Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Tråden er ryddet for krenkende utsagn, samt sitering av dette. Kira Brukermoderator
Majamortil2 Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Bra brukermoderator! For det var jeg som opprinnelig postet denne som anonym, jeg er HI! Så hvorfor skulle jeg bli rapportert fordi en annen skriver at jenta lyver?? Jeg synes jo hele saken er så til de grader rystende!! Hilsen Hi, ikke lenger anonym!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Sykt sterk lesning: http://politiken.dk/magasinet/feature/ECE2173802/nadjas-historie---stemmen-fra-toender-sagen/ Anonymous poster hash: 64d3a...396
Majamortil2 Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Ja, det er en grusom, brutal og hjerteskjærende sak... Virkelig noe av det værste jeg har kommet over...
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 Bra brukermoderator! For det var jeg som opprinnelig postet denne som anonym, jeg er HI! Så hvorfor skulle jeg bli rapportert fordi en annen skriver at jenta lyver?? Jeg synes jo hele saken er så til de grader rystende!! Hilsen Hi, ikke lenger anonym! Slik jeg skjønte det ble du rapportert fordi du hadde LIKT den ufine kommentaren :/
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Ja, det er en grusom, brutal og hjerteskjærende sak... Virkelig noe av det værste jeg har kommet over... Har ikke hørt om den før du lagde innlegget. Hjertet mitt gråter nå Anonymous poster hash: 64d3a...396
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har nettopp lest en lang artikkel om denne stakkars jenta og om hennes oppvekst og opplevelser. FY FAEN!!!! Jeg er så kvalm nå... Stakkars stakkars stakkars små jenter, hjertet mitt blør... Anonymous poster hash: da756...b77
Nullstress;) Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 Når han blir voldtatt i fengsel.... Det er hans egen skyld!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har nettopp lest en lang artikkel om denne stakkars jenta og om hennes oppvekst og opplevelser. FY FAEN!!!! Jeg er så kvalm nå... Stakkars stakkars stakkars små jenter, hjertet mitt blør... Anonymous poster hash: da756...b77 Link Anonymous poster hash: 64d3a...396
Majamortil2 Skrevet 14. januar 2014 #19 Skrevet 14. januar 2014 Ja, det må isåfall ha skjedd som en FEIL når jeg prøvde å svare vedkommende!! Herregud, ble jo kjempeprovosert av det hun skrev!!! Bra brukermoderator! For det var jeg som opprinnelig postet denne som anonym, jeg er HI! Så hvorfor skulle jeg bli rapportert fordi en annen skriver at jenta lyver?? Jeg synes jo hele saken er så til de grader rystende!! Hilsen Hi, ikke lenger anonym! Slik jeg skjønte det ble du rapportert fordi du hadde LIKT den ufine kommentaren :/
BellaSuz Skrevet 14. januar 2014 #20 Skrevet 14. januar 2014 Fytti katta så grusomt!!!! Slike skapninger skulle aldri finnes på jord, som ødelegger stakkars barns liv på den fryktelige måten der!! Jeg har ikke ord...
Majamortil2 Skrevet 14. januar 2014 #21 Skrevet 14. januar 2014 Google tøndersagen.... Er ikke nødvendig å linke til artikler.. Denne saken som ble rullet opp i Danmark i 2005 finnes det tusenvis av artikler om hvis du bare googler: tøndersagen
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #22 Skrevet 14. januar 2014 Google tøndersagen.... Er ikke nødvendig å linke til artikler.. Denne saken som ble rullet opp i Danmark i 2005 finnes det tusenvis av artikler om hvis du bare googler: tøndersagen Gjorde det men kom bare opp danske sider, håpet noen hadde link til norsk side. Blir sliten av å lese dansk. Like greit, hjertet tåler ikke å høre mer om denne historien, huff fortsatt tårer i øya... Anonymous poster hash: 64d3a...396
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #23 Skrevet 14. januar 2014 Ja, det må isåfall ha skjedd som en FEIL når jeg prøvde å svare vedkommende!! Herregud, ble jo kjempeprovosert av det hun skrev!!! Bra brukermoderator! For det var jeg som opprinnelig postet denne som anonym, jeg er HI! Så hvorfor skulle jeg bli rapportert fordi en annen skriver at jenta lyver?? Jeg synes jo hele saken er så til de grader rystende!! Hilsen Hi, ikke lenger anonym! Slik jeg skjønte det ble du rapportert fordi du hadde LIKT den ufine kommentaren :/ Jeg bruker ikke mobilutgaven, men jeg har forstått det slik at det er lett å komme borti "liker"-knappen uten å egentlig mene det når man bruker mobilversjonen. Har hørt om flere det har skjedd med. Kanskje det som skjedde deg? Jeg orker ikke gå inn på tråden nå i kveld, men skal ta en kikk i morgen. Anonymous poster hash: cace4...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå