Gå til innhold

Skal jeg bare droppe han?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har falt for en eksen (og barnefar) virkelig hater! Han har sagt at hvis jeg har noe med han å gjøre kommer han ikke til å gidde å være venn med meg, og kommer til å droppe det gode samarbeidet vi har med barna.. Kommer også til å kreve å ha de mer enn meg..

 

Kan han gjøre dette?? Han har ikke noe med hvem jeg dater? Har virkelig falt for han.. :( Syns bare det er så utrolig kjipt gjort å bruke barna til et pressmiddel..

 

Han vet vi hadde noe på gang en tid etter det ble slutt, og så sluttet jeg å treffe han, av hensyn til eksen.. Men så traff jeg han igjen...

 

Kan ikke snakke med noen om dette, for er så redd det kommer ut så eksen får høre om det...:/

 

Noen som vil si sin mening om saken? :)

 

Anonymous poster hash: ce0f4...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er grunnen han har for å motsette seg din nye flørt? Om han er en type som har dårlig innflytelse på barna, skjønner jeg han. Om det er en flott mann, hadde jeg ikke brydd meg, da er han bare sjalu...

Endret av mylittlecat
Skrevet

Det er en flott og veldig snill og omsorgsfull mann! Kjempeflink pappa for barnet sitt! Aaaner ikke hvor hatet kommer fra! Ja, kanskje han bare er sjalu!

 

Anonymous poster hash: ce0f4...da1

Skrevet

Høres ut som han er sjalu,kanskje han ikke har kommet over deg enda?

Skrevet

Da hadde jeg prøvd å snakke med eksen, få han til å fortelle deg hva som er så veldig galt med han nye. Antagelig har han da ingen grunn, og det er en ypperlig anledning for deg til å understreke at du ikke har til hensikt å leve livet ditt etter hans pipe (lenger?).

Skrevet

 

Da hadde jeg prøvd å snakke med eksen, få han til å fortelle deg hva som er så veldig galt med han nye. Antagelig har han da ingen grunn, og det er en ypperlig anledning for deg til å understreke at du ikke har til hensikt å leve livet ditt etter hans pipe (lenger?).[/quote

 

 

Men han hater han frå før av! Han hadde i følge eksen tenkt å stjele meg fra han for lenge siden! Det var bare innbilning, vi var bare venner... Han tror også at jeg gikk fra han pga denne mannen! Det gjorde jeg ikke, vi var bare venner da, men etter det ble slutt var det litt på gang ..

 

 

Dette ble litt rotete... :/

 

Anonymous poster hash: ce0f4...da1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...