Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med ideer til utdrikkningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal holde utdrikkingslag for en venninne som stiller disse krav for dagen:

* vil ikke bli "kidnappet"

* vil ikke bli "drit ut"

* vil ikke bli med på noe skummelt/farlig/ekstrem sport.

Vi blir 6 i alt om alle kommer. Og jeg tenker at vi i det store å det hele skal bruke dagen på å drikke henne ut, så nettopp finne en plass der vi kan drikke/feste og kose oss sammen.

Ettersom vi er så få blir det begrenset hvor mye penger vi kan bruke på dagen.

Men er det noe rimelig vi kan finne på til henne?

Er det mest fornuftig å ha med egen drikke hvis vi skal holde det privat, slik at alle tar med det de liker + litt til slik at bruden får, eller skal man samle inn penger til mat å drikke å kjøpe inn?

Trenger tips fra dere som har vært med/i utdrikkningslag tidligere.

Anonymous poster hash: 45704...cba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske harry å drite ut bruden, men mye moro å finne på:)

Hvor skal det være?

Poledancing er jo en slager.

Hyggelige småting er pakkelek der alle tar med en liten ting som gjerne er relatert til en opplevelse de har hatt med bruden, så gjetter bruden hvem som har gitt hva.

Minnebok der alle lager hver sin side er også kjekt.

Anonymous poster hash: 1ced8...ef1

Skrevet (endret)

Vi var 6 stk i mitt (+ meg), og det var hverken dyrt eller kjedelig. Jeg fikk en time spa først, så var det en slags pup-runde, men det var festival i byen samme dag, så det ble mer liv enn en vanlig bytur. En av jentene fiksa oss gratis inngang på konsert med mine lokale helter fra hjemplassen min som tilfeldigvis spilte her den dagen, utrolig gøy! Så dro vi hjem til en av jentene hvor vi spiste litt god mat (ehm, tror det var tapas eller noe, kremt...), og hadde en "stille stund" med mer drikke, mye mimring og en slags konkurranse hvor jeg fikk en pose med 6 gaver som jeg skulle åpne og gjette på hvilken som var fra hvem. Gavene var små og ubetydelige pengemessig, men de sa noe om den jeg fikk den fra, hvordan vi møttes, noe vi har opplevd sammen eller slikt. Så på kvelden dro vi rett og slett på MC-treff, hvor det var satt opp familietelt til oss, og det var ordnet gratis inngang (va var "ryper" hele gjengen). Alternativet var å dra en annen plass og bare ha lavvo og oss, men jeg er glad det ble treff, for det var utrolig gøy :-) 

Jeg bestemte helg (pga turnus, unger, hunderpass osv), så ble ikke kidnappet. Og heller ingen forsøk på å drite meg ut, som bestilt. Og ingen ekstremsport siden jeg har høydeskrekk :-p 

Perfekt! 

Økonomisk så handlet de vel inn til maten sammen, så spanderte de på meg når vi var på pubrunden. Og hadde med drikke nok til seg selv og meg når vi dro på treffet. Vil tippe hver av dem brukte 3-400 kr, tilsammen med alt, men hadde jo blitt dyrere om de måtte betale inngang på konserten og treffet da, selvsagt. 

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: f45bc...bda
Skrevet

Finn noe hun liker. Feks: liker hun hester, så ta henne på ridetur. Liker hun vin, så gi henne et vinsmakekurs.

For litt snill tulling:

Gi henne diverse hermetikk der etikettene er fjernet.

Lag en sang til henne.

Still spørsmål til ektemannen (om alt mulig:"hva hadde hun på seg første gang de møttes" " hva er yndlingsmaten hennes" "hvem er yndlingstanta hennes") og så må HUN gjette på hva HAN svarte.

Anonymous poster hash: 2db5d...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...