Gå til innhold

Teodor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Ul i dag og venter en gutt, vi tenker på navnet Teodor.:-) Hva synes dere om navna Malin, Kristian og Teodor?;-) Passer de i lag? Mannen vil ha Livar, hva synes dere om det navnet?;-)

Anonymous poster hash: 5d6f0...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teodor er veldig søtt :-) liker ikke Livar.

Anonymous poster hash: 35bda...84a

Gjest meg&mini
Skrevet

Kjempefint navn! Passer til de andre navnene du skrev også.

Gratulerer med en liten gutt da du 😊

Skrevet

Theodor med h synes jeg er fint :)

Skrevet

Teodor er fint

Anonymous poster hash: 383ca...f41
Skrevet

Teodor er kjempefint! :) Passer bra til søskene.

Livar var ikke pent.

Skrevet

Ett av de styggeste navnene jeg vet om. Men det er pga assosiasjoner til person med lite sjarme og som jeg misliker sterkt.. Livar var kult!

Anonymous poster hash: 33e66...51e

Skrevet

Teodor er fint :) Har ett par stykk i familien som heter det, så bare gode assosiasjoner. Pene, snille og høflige gutter ;)

Anonymous poster hash: b5613...e2f
Skrevet

De passer, Teodor er fint, Livar liker jeg ikke.

Skrevet

Takk:-) Liker heller ikke Livar, og mannen min er ikke særlih negeistret for Teodor;-) Kan bli vanskeligt dette;-) HI

Skrevet

Liker ikke Theodor noe særlig.. Men nå er det jo dere som skal like navnet da :) Så hva jeg syntes skal dere bare hoppe og drite i :-P Ta noe som dere liker selv :)

Anonymous poster hash: 86c82...cd6

Skrevet

Elsker navnet jeg:-) selv har jeg en jonathan og en theodor:-)

Anonymous poster hash: 427d0...92b

Skrevet

Jeg har en Theodor, den beste Theodoren i verden <3

Nå skal det sies at jeg jobbet hardt for at han skulle hete Tobias, men jeg hadde gitt samboer vetorett. Nå ser jeg jo at han aldeles ikke er en Tobias :P

Skrevet

Teodor er søtt navn, men ikke som voksen syns jeg :)

Anonymous poster hash: f4e29...42a

Skrevet

Jeg vil alltid forbinde det med bamsen Teodor som gikk på barnetv og synes derfor det passer best som navn på kosebamser. Livar liker jeg ikke.

Skrevet

Synes ikke noe om Teodor. Synes det er søtt på små barn men er opptatt av at man faktisk skal ha navnet sitt hele livet. Ser ikke for meg næringslivstoppen Teodor liksom

Anonymous poster hash: 3232a...1aa

Skrevet

Synes ikke noe om Teodor. Synes det er søtt på små barn men er opptatt av at man faktisk skal ha navnet sitt hele livet. Ser ikke for meg næringslivstoppen Teodor liksom

Anonymous poster hash: 3232a...1aa

Når en president i USA kan hete det så er det vel et godt navn også for næringslivstopper

Anonymous poster hash: 4b5b0...dd8

Skrevet

Takk:-) Liker heller ikke Livar, og mannen min er ikke særlih negeistret for Teodor;-) Kan bli vanskeligt dette;-) HI

Hva med Teo/Theo?

Anonymous poster hash: b763f...2f1

Skrevet

Liker Theodor. Liker ikke Livar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...