pip pip Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 skriver takkekort til bryllup og er litt usikker på hvordan jeg skal formulere meg på en ting. Fra f eks farmor fikk vi fler ulike boller og skåler fra serviset vi ønsket oss.Tusen takk for de ulike bollene og skålene vi fikk, tusen takk for servisedelene vi fikk ? Klarer bare ikke å komme på en bra setning. Noen som har noen fine forslag?
Lurifaxa Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Tusen takk for de flotte bollene, de søte skålene og de nydelige sevisdelene vi fikk til bryllupet vårt?
Lurifaxa Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Tusen takk for de flotte bollene, de søte skålene og de nydelige sevisdelene vi fikk til bryllupet vårt? Servisdelene var kanskje ment som skålene og bollene? haha
Mummumamma Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Tusen takk for alt det fine serviset vi fikk til bryllupet vårt, det kom godt med! F.eks??
pip pip Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2014 Tusen takk for alt det fine serviset vi fikk til bryllupet vårt, det kom godt med! F.eks?? Ja, jeg tenkte på det. men følte jeg takket for at vi fikk hele serviset
pip pip Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2014 Tusen takk for de flotte bollene, de søte skålene og de nydelige sevisdelene vi fikk til bryllupet vårt? Servisdelene var kanskje ment som skålene og bollene? haha ja
☆☆☆ Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Tusen takk for den flotte gåva vi fekk til bryllupet vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå