Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 :D :D :D :D :D :D Takk for deres gode tanker.Er overbevist om at det var takket være dere *glad*
Gustav Klitt Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Gratulerer. Da mangler bare mannen. (Kanskje han er på kurset!!) :-)
Iiiiik Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Så bra! Det føles så godt å ha utrettet noe bra for noen andre
sug lut Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Gratulerer så masse, har tenkt på deg. Det ordner seg!
*Miss Marple* Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Så bra! Nå ble jeg glad Gratulerer og lykke til.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har også tenkt på deg! Gratulerer Lykke til med kurset Anonymous poster hash: 091c7...b75
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Vetikkehvadusnakkerom, men gratulerer hva enn det er!!! :):)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Hvilket kurs? Anonymous poster hash: 36483...1ad
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Hvilket? Anonymous poster hash: cf6aa...783
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 14. januar 2014 Gratulerer. Da mangler bare mannen. (Kanskje han er på kurset!!) :-) de fleste var 40+ så tror ikke det:p men krydde jo av unge kjekke menn på selve stedet:p
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #16 Skrevet 14. januar 2014 Hvilket? Anonymous poster hash: cf6aa...783 Yrkesrettet datakurs =)
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 14. januar 2014 Hvilket kurs? Anonymous poster hash: 36483...1ad yrkesrettet dfatakurs=)
Zaphira Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Hurra, glad på dine vegne.Nå får du sette igang å øyeflørte med de unge kjekkasene du ser på stedet, øvelse gjør mester
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #20 Skrevet 14. januar 2014 Tusen alle fine jenter!Jeg gruer meg ufattelig masse til å måtte levere babyen i bhg HVER dag kl 07.30 og ikke hente før 16.00 da =(Er jo vant til 2-3 dager i uka fra 10-15 ca. Og voffen også stakkar blir bur-hund igjen. Han var jo alltid alene da jeg jobbet før, men han er jo vant til å ha meg hjemme og være med på alt. Blir en helomvending, men gud så godt det skal bli å få stått opp om morningen å faktisk gjøre noe igjen Og i og med at jeg faktisk kom med på kurset, så får jeg vel en praksisplass på deltid, siden jeg ikke kan jobbe fulltid før August, så hipp hurra
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #21 Skrevet 14. januar 2014 Tusen alle fine jenter! Jeg gruer meg ufattelig masse til å måtte levere babyen i bhg HVER dag kl 07.30 og ikke hente før 16.00 da =( Er jo vant til 2-3 dager i uka fra 10-15 ca. Og voffen også stakkar blir bur-hund igjen. Han var jo alltid alene da jeg jobbet før, men han er jo vant til å ha meg hjemme og være med på alt. Blir en helomvending, men gud så godt det skal bli å få stått opp om morningen å faktisk gjøre noe igjen Og i og med at jeg faktisk kom med på kurset, så får jeg vel en praksisplass på deltid, siden jeg ikke kan jobbe fulltid før August, så hipp hurra Er dette et kurs hvor du får fagbrev? Hva kan du jobbe med når du er ferdig? Over hvor lang tid går dette kurset?Ble litt nysgjerrig Anonymous poster hash: eb97c...9f9
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #22 Skrevet 14. januar 2014 Tusen alle fine jenter! Jeg gruer meg ufattelig masse til å måtte levere babyen i bhg HVER dag kl 07.30 og ikke hente før 16.00 da =( Er jo vant til 2-3 dager i uka fra 10-15 ca. Og voffen også stakkar blir bur-hund igjen. Han var jo alltid alene da jeg jobbet før, men han er jo vant til å ha meg hjemme og være med på alt. Blir en helomvending, men gud så godt det skal bli å få stått opp om morningen å faktisk gjøre noe igjen Og i og med at jeg faktisk kom med på kurset, så får jeg vel en praksisplass på deltid, siden jeg ikke kan jobbe fulltid før August, så hipp hurra Er dette et kurs hvor du får fagbrev? Hva kan du jobbe med når du er ferdig? Over hvor lang tid går dette kurset?Ble litt nysgjerrig Anonymous poster hash: eb97c...9f9 Får ikkenoe fagbrev nei. Det er kurs gjennom NAV, for de som trenger datakunnskaper for å komme i jobb. Jeg kunne fint fått en butikkjobb på flekken, men er overhodet ikke fleksibel og kan kun jobbe fra 9-15, så ingen butikker vil ha meg. Jeg vil ha jobb på et kontor med mulighet for å jobbe meg oppover, så til august når baby bytter bhg til en med norale åpningstider, vil kurset være ferdig og jeg har masse dataferdigheter på cv'en så jeg lettere kan få en kontorjobb =) Lærer basis data, og dataprogrammer som exell , word osv. Jeg vil egentlig begynne med hva som helst.. Saksbehandler, kunderådgiver, kontormedarbeider, resepsjon osv. 10 uker teori og 8 uker praksis, som forhåpentligvis ender i jobbtilbud =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå