Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hvordan blir det sett på om man oppsøker bedrifter for å søke jobb uten at det er utlyst noen stillinger? Er det helt uakseptabelt? Anonymous poster hash: d099c...c4e
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Det kommer nok ann på bedriften, men du kan ikke regne med at det er noen som har tid til å snakke med deg om du bare kommer på døra uten noen avtale. Jeg tror jeg ville tatt en telefon eller sendt en mail først for å sondere terenget litt. Anonymous poster hash: a715c...a84
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Uenig med hun over, eventuelt gjør begge deler. Det blir ofte tatt positivt å vise slikt initiativ som det er å møte opp personlig, selvsagt med en åpen søknad/cv/attester osv. med deg. Det er et mer personlig inntrykk fremfor en anonym mail/telefon. Men det kommer jo an på bransjen og hvilke firmaer? Anonymous poster hash: 5c207...5ad
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Det er kjempe positivt. Du sender en "åpen søknad" si hvorfor du sender den. Det er selvsagt fordi du liker det de driver med, selger etc. Du må ikke si at det er fordi du får kort reisevei feks. Vet om flere som har fått drømmejobben fordi de har sendt åpen søknad og sagt at å jobbe for dere er en drøm for meg. Stå på, bedrifter liker slike folk. Anonymous poster hash: 26c2c...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå