Gå til innhold

Er så forelsket!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke den foreldre som har samvær nekte den andre å flytte vekk da?

Anonymous poster hash: 59dc5...94f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var mange svar som var rett og slett skremmande lesnad her, synest eg...

Hvilke svar da..?Anonymous poster hash: 7cb7d...ce7
Siktar til dei svara der den som svarar meiner at det er heilt greit å flytte langt vekk frå eksen, og berre stikke av med ungane liksom. Vel og merke dersom eksen er ein normal og oppegåande person då.

Og dersom ein attpåtil har hovudomsorga så er det i alle fall greit? For då har den andre ikkje noko den skal ha sagt liksom? For då har han jo valt det sjølv liksom? Wtf? Det er takken for at han har sett hensynet til barna framfor seg sjølv liksom, og gått med på å ha borna mindre. Ja, for det finst nemleg dei fedrene som faktisk vil ha ungane sine like mykje som mødrene, faktisk.

Og uansett er det ingen grunn som retferdiggjer det å frarøve borna samvær med faren, dersom faren er normal og oppegåande da sjølvsagt.

Eg synest alle som vurderar slikt, burde sette seg ned å tenke kva dei hadde synest og følt, dersom situasjonen var motsatt; dvs at eksen tok med seg borna og flytta til den andre kanten av landet.

Ja jeg er helt enig med deg! Får nok bare bli med drømmen, for jeg VET jo at jeg ikke kan flytte.

Men takk igjen for alle svar! Har hjulpet meg veldig med å få alle tankene mine på plass! :)

HI

Anonymous poster hash: 7cb7d...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...