Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #26 Skrevet 14. januar 2014 Nei. Bikker 34 det året, så da er jeg for gammel, og ferdig med babytiden Men lykke til!Anonymous poster hash: 41c5a...748 Du er for gammel til å få barn når du er 34? Jeg blir 33 i 2020 og det er for gammelt til småbarn. Jeg er 26 nå og skal sterilisere meg etter fødselen i år.Anonymous poster hash: 92a62...80a Jeg er 35 år og ikke for gammel. Gravid på første forsøk og sprek som få gjennom hele svangerskapet. Mye mulig du er for gammel. Må være trasig å være innmari gammel som 35-åring. Du har min dype medfølelse. Anonymous poster hash: 37da4...aee
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #27 Skrevet 14. januar 2014 Nei. Bikker 34 det året, så da er jeg for gammel, og ferdig med babytiden Men lykke til!Anonymous poster hash: 41c5a...748 Du er for gammel til å få barn når du er 34?Jeg blir 33 i 2020 og det er for gammelt til småbarn. Jeg er 26 nå og skal sterilisere meg etter fødselen i år.Anonymous poster hash: 92a62...80a Jeg er 35 år og ikke for gammel. Gravid på første forsøk og sprek som få gjennom hele svangerskapet. Mye mulig du er for gammel. Må være trasig å være innmari gammel som 35-åring. Du har min dype medfølelse. Anonymous poster hash: 37da4...aee Signerer Godt det er noen av oss som er unge både i kropp og sinn når vi er så eldgamle som 35 år Anonymous poster hash: c1b90...c96
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #28 Skrevet 14. januar 2014 Jeg skal nok ikke ha flere barn, er veldig fornøyd med de to jeg har. I 2020 blir yngste åtte år og selv blir jeg 30. Sånn som livet mitt er nå så vil jeg ikke ha barn som 30. Men for all del, lykke til med planlegging. Anonymous poster hash: 1eb0b...089
Vera prøver Skrevet 14. januar 2014 #29 Skrevet 14. januar 2014 Nope, men er jo lov å håpe på barnebarn da ;p Da vil datteren være 25
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #30 Skrevet 14. januar 2014 Argh...jeg er fortsatt bitter for jeg fødte 00:13 den 12.11.11. Hadde jeg bare stått på litt hadde datoen hvert litt kulere! Anonymous poster hash: b4987...801
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #31 Skrevet 14. januar 2014 Hadde tenkt at jeg det hadde vært fint å få en i 2000, men det ble i 2005 og 2008 Anonymous poster hash: 66268...5c3
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #32 Skrevet 14. januar 2014 Hadde tenkt at jeg det hadde vært fint å få en i 2000, men det ble i 2005 og 2008 Anonymous poster hash: 66268...5c3 Mine er også født da, ypperlige årganger Anonymous poster hash: c1b90...c96
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #33 Skrevet 14. januar 2014 Nei. Bikker 34 det året, så da er jeg for gammel, og ferdig med babytiden Men lykke til! Anonymous poster hash: 41c5a...748 Du er for gammel til å få barn når du er 34?Jeg blir 33 i 2020 og det er for gammelt til småbarn. Jeg er 26 nå og skal sterilisere meg etter fødselen i år. Anonymous poster hash: 92a62...80a Jeg er snart 42 og har en 6 og 3 åring. Er vel fossil i dine øyne. Anonymous poster hash: 561de...fa3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #34 Skrevet 15. januar 2014 Hadde tenkt at jeg det hadde vært fint å få en i 2000, men det ble i 2005 og 2008 Anonymous poster hash: 66268...5c3 Mine er også født da, ypperlige årganger Anonymous poster hash: c1b90...c96 Ja Anonymous poster hash: 66268...5c3
*tingeling* Skrevet 15. januar 2014 #35 Skrevet 15. januar 2014 Jeg satset på å treffe enten 07.07.07 eller 20.07.2007, men traff ingen av dem... Men jeg er veldig fornøyd med barna jeg har likevel 2020 regner jeg ikke med at jeg får noen barn ettersom vi regner oss som ferdig med de to vi har + at jeg er over 40 da og selv om det er fullt mulig for mange å få barn da, så tror jeg at jeg vil føle meg for gammel. E Jeg traff 07.07.07 Anonymous poster hash: 4f091...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå