Gå til innhold

Mammablogger kler opp datteren for å ligne FF...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama burde ventet med å få barn til hun var ferdig å leke med dukker.

Anonymous poster hash: 29ff6...ebc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er forkastelig å utlevere ungene sine offentlig på nett på denne måten!

Anonymous poster hash: a994d...c66
Skrevet

Æ syns d e ganske forkastelig at andre kan sitte på nett å kaste drit om folk de ikke vet noe om;)
d e ikke sagt at man e noe god mamma bare fordi man har arvaklær, eller noe dårlig mamma fordi man har interesse for barneklær.
Å sånn for å ha det sagt, å lage en blogg med ungan sine i klær e ganske så uskyldig i forhold til andre bilda folk legg ut av ungan sine på forum å facebook å ellers på nett.
Så æ syns alle kanskje skal feie for si eia dør istede for å sitte å snakke drit om folk de ikke kjenne, ungan lære ikke akkurat gode verdia av at mødrene sitt på nett å mobbe.

Skrevet

Enig!!

Det er ikke noe som helst grunn til å sitte på nett og kritisere en mamma (blogger) dere ikke kjenner! Hun har en pasion for barneklær (som meg selv) og gjennom jobben min der jeg selger barneklær, møter jeg mange av de. Alle er veldig oppegående mødre! ;) Det er ikke noe nytt å blogge om ungene sine da. Det er opp til hver enkelt, men ikke kast dritt om noen som velger å gjøre det. Det kommer til å være helt vanlig i neste generasjon også. Kanskje de barna som ikke blir blogget om er de som reagerer, ikke de som kan sitte å lese om sin barndom og se fine bilder av seg selv. Bortsett fra de som legger ut bilder når ungen er lei seg eller syk, det er ikke rett.

Fuck janteloven! ;)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

post-582631-0-72143300-1389691910_thumb.jpgSynes den stripemoten minner mest om dette:

Skrevet

Nå ble jeg skuffet! Trodde klærene var fine..

Anonymous poster hash: f39cd...9de
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kjære vene! Dette var da bare søtt? Den lille jenta, der hun står og bøyer beina utover, kombinert med effekten av den stripete buksa, haha priceless!

Ser ikke problemet, jeg tviler på at dette er all stimuli barna får av mor, de har helt sikkert et ganske normalt liv, de som de fleste andre ;)

Skrevet

Jeg synes det er ganske kvalmt å kle ungene i merkeklær jeg da, og nei, er ikke sjalu, men Hunter støvler på barn ( HVA ER VITSEN?!!). Ellers ser jeg ikke feilen med den der bloggen hennes, annet enn at den var vanvittig uintressant. Hun har ikke engang kommentarer på bloggen, så regner med det er få lesere.. Om ikke HI er bloggern her?;)

Anonymous poster hash: b1a65...d1d
Skrevet

Jeg vet ikke om dere som har skrevet her forventer noe svar, men jeg har ihvertfall prøvd å oppklare ting jeg synes er blitt tolket feil. Har valgt å svare på noen av kommentarene i bloggen min :) Ellers er det fint å se at ikke alle lager rabalder av "ingenting" : ) takk til dere! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...