Gå til innhold

Mammablogger kler opp datteren for å ligne FF...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom nettopp over en blogg hvor en mamma kler opp datteren og hermer etter FF sine outfits... Tristeste jeg har sett.

Og det står i bioen at hun studerer barnevernspedagogikk..

Anonymous poster hash: aae28...86a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link da, please... :)

Anonymous poster hash: 04715...b20
Skrevet

FF?

Anonymous poster hash: d74ef...1fc
Skrevet

FF? Og det er?

Anonymous poster hash: cdb81...df0
Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: 0f137...1cd

Skrevet

Vår vakre og berømte Fotballfrue:)

Anonymous poster hash: 235c9...021

Skrevet

Var da helt uskyldig det da :)

Anonymous poster hash: 8fd67...a7e
Skrevet

Jeg gidder ikke gå inn på bloggen. Men det er en syk verden hvis en bloggermor må kle opp sin datter for at hun skal ligne en annen blogger..... da har man virkelig ikke mye å blogge om!

Anonymous poster hash: d74ef...1fc
Skrevet

Get a life! Stakkars unge.

Anonymous poster hash: 8f002...733

Skrevet

Skjønner ikke hva som er trist med bekledningen her? Datteren har lik hatt/lue som mine tvillinger på 2 år har ser jeg :-)!

De kan ha ulike antrekk på seg i minst måneder før de må begynne på samme antrekk igjen :-)! Eeeeelsker klær :-).

Har en råd så er det vel ikke noe å bry seg med? Nå kjenner ikke jeg til denne forballfruen bortsett fra at jeg så hun så særdeles flott ut få dager etter fødsel på en eller annen nettavis.

Anonymous poster hash: a897d...0c9

Skrevet

Men kjære, dama har jo bare en liten uskyldig look a like-lek gående! Hun er opptatt av barneklær og mote. Hun kler ikke opp ungen som ff på generell basis.

Anonymous poster hash: bdd49...470
Skrevet

Oi...det var spesielt. Må ha et vanvittig klesbudsjett den mammaen der...

Anonymous poster hash: 67474...f2e
Skrevet

"Jøss, for en rar unge" tenkte jeg om bildet til høyre, før jeg så at det var av sjølveste frua ;)

Anonymous poster hash: 160f1...023
Skrevet

Syns det var søtt jeg... Klær kan faktisk være moro.......

Anonymous poster hash: d169d...082
Skrevet

Syns det var søtt jeg... Klær kan faktisk være moro.......

Anonymous poster hash: d169d...082

Mest morro for mor tror jeg.

Skrevet

Masse fine klær!!

Lurer litt på hvordan de har råd, da... Særlig om mammaen er student.

Anonymous poster hash: 6ab15...a53
Skrevet

Det eneste jeg reagerte på va det som stod under bildet der jenta har Batmangenser på seg, og koser seg med en skumnisse. Moren har gitt henne denne skumnissen kun for å få tatt bildet, og skriver at jenta ble snurt da hun tok den fra henne igjen med en gang bildet var tatt. Sånt skal ikke en Mamma gjøre. Stakkar liten

Anonymous poster hash: e9b52...b31

Skrevet

Det eneste jeg reagerte på va det som stod under bildet der jenta har Batmangenser på seg, og koser seg med en skumnisse. Moren har gitt henne denne skumnissen kun for å få tatt bildet, og skriver at jenta ble snurt da hun tok den fra henne igjen med en gang bildet var tatt. Sånt skal ikke en Mamma gjøre. Stakkar liten

Anonymous poster hash: e9b52...b31

Oi! Ja det var ikke akkurat pedagogisk :(

Anonymous poster hash: b8608...9f2

Skrevet

Snakk om å lære de små jentene at det som er viktig i livet er å se bra ut i fine klær. Bladde meg litt bakover, stadig nye innlegg om dagens antrekk på døtrene. Jentene var selvsagt nydelige, men jeg synes det er litt skremmende hva slags verdier man formidler på den måten. At jenter skal være pene og pyntelige, og det er det som definerer hvem de er. Under et sv bildene sto det at jenta ville vært enda slette med brun strømpebukse og musefletter. Alle synes jo selvsagt at barna sine er nydelige, men skal jenter måles på utseende hele tida? Og fra de er 2 år? Og når utseendet/klærne er så viktige, blir ikke barna da indirekte lært på til at de ikke må drive med aktiviteter som kan ødelegge klærne. Kan man klatre i trær eller hoppe i søledammer hvis mamma har tatt på deg den nydelige ullkåpa?

Anonymous poster hash: eee6d...6c4

Skrevet

Snakk om å lære de små jentene at det som er viktig i livet er å se bra ut i fine klær. Bladde meg litt bakover, stadig nye innlegg om dagens antrekk på døtrene. Jentene var selvsagt nydelige, men jeg synes det er litt skremmende hva slags verdier man formidler på den måten. At jenter skal være pene og pyntelige, og det er det som definerer hvem de er. Under et sv bildene sto det at jenta ville vært enda slette med brun strømpebukse og musefletter. Alle synes jo selvsagt at barna sine er nydelige, men skal jenter måles på utseende hele tida? Og fra de er 2 år? Og når utseendet/klærne er så viktige, blir ikke barna da indirekte lært på til at de ikke må drive med aktiviteter som kan ødelegge klærne. Kan man klatre i trær eller hoppe i søledammer hvis mamma har tatt på deg den nydelige ullkåpa?

Akkurat dette tenkte jeg også! Hvor lekevennlig er disse klærne? Hva tenker mor om lek i antrekkene? Har selv ei jente i samme alder, og vet av hennes aktivitetsnivå at klærne hadde vært pene en dag. Er det slik at ungen får fritt leide på lekeplassen i (det jeg definerer som finstasen) klærne og de er gode å leke i, da er det flott. Er det slik at beskjeden er "vær forsiktig, ikke gris til skjørtet/kjolen/kåpa" da er det bare trist.
Skrevet

Kom nettopp over en blogg hvor en mamma kler opp datteren og hermer etter FF sine outfits... Tristeste jeg har sett.

Og det står i bioen at hun studerer barnevernspedagogikk..

Er vel etter EN outfit? Ikke flertall?  ;)

Synes det var kult jeg da, selv om jeg ikke ville hatt det på mine døtre, men det er fordi jeg ikke liker stilen, en smakssak med andre ord. 

Og hva har dette med utdannelsen hennes å gjøre forresten?  :P

Anonymous poster hash: d36d3...8dc

Skrevet

Oh jesus, synes klærne var fine jeg da :) Tipper mange av dere er sjalu på FF jeg. La folk få kle ungene sine i hva de vil? Er det så mye vits å lage en tråd om det, og bruke tid og krefter på å sitte å skrive dritt og diskutere dette? 

ALLE ER FORSKJELLIGE

Anonymous poster hash: 718e7...4eb
Skrevet

Akkurat dette tenkte jeg også! Hvor lekevennlig er disse klærne? Hva tenker mor om lek i antrekkene? Har selv ei jente i samme alder, og vet av hennes aktivitetsnivå at klærne hadde vært pene en dag. Er det slik at ungen får fritt leide på lekeplassen i (det jeg definerer som finstasen) klærne og de er gode å leke i, da er det flott. Er det slik at beskjeden er "vær forsiktig, ikke gris til skjørtet/kjolen/kåpa" da er det bare trist.

Hvis du ser på de andre innleggene hennes ligger ungene i sandkassa og hopper i vannet, så jeg tror ikke mora er så stressa over søl el.l :) Mye fine klær som er fullt mulig å leke i også, men er veldig enig i den siste setningen din, sånn på generell basis.

Skrevet

Hvis du ser på de andre innleggene hennes ligger ungene i sandkassa og hopper i vannet, så jeg tror ikke mora er så stressa over søl el.l :) Mye fine klær som er fullt mulig å leke i også, men er veldig enig i den siste setningen din, sånn på generell basis.

Det er bra :) har ikke gått bloggen i sømmene, bare et raskt overblikk.

Da er jo det viktigste, slik jeg ser det, et ikke-problem, nemlig at klær skal ikke være en hindring for barns utfoldelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...