Gå til innhold

Odenwalder Holly, eller Voksi City?


MiniMuffin♥Lille J i magen

Anbefalte innlegg

Det finnes sikkert mange tråder om vognpose, men velger å spørre likevel.

Vi får sommerbarn, og trenger egentlig ikke å tenke på vognpose enda. Hadde egentlig bestemt oss for Voksi city, da jeg synes den er veldig fin. 

 

Nå ser jeg at det er tilbud på Odenwalder Holly på Barnas Hus, og det er da halve prisen av voksiposen. Spørsmålet er da om denne posen er like bra som voksiposen? Hvilken av disse modellene ville du valgt?

(Voksi Urban er uaktuell da vi vil ha pose med glidelås på midten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes sikkert mange tråder om vognpose, men velger å spørre likevel.

Vi får sommerbarn, og trenger egentlig ikke å tenke på vognpose enda. Hadde egentlig bestemt oss for Voksi city, da jeg synes den er veldig fin. 

 

Nå ser jeg at det er tilbud på Odenwalder Holly på Barnas Hus, og det er da halve prisen av voksiposen. Spørsmålet er da om denne posen er like bra som voksiposen? Hvilken av disse modellene ville du valgt?

(Voksi Urban er uaktuell da vi vil ha pose med glidelås på midten.)

Jeg hadde valgt city. Holly har rart plasserte selehull som passer dårlig i de fleste vogner. Samt at city har ull i underdelen noe som isolerer bedre, spesielt viktig om man skal ha posen i pulk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det finnes sikkert mange tråder om vognpose, men velger å spørre likevel.

Vi får sommerbarn, og trenger egentlig ikke å tenke på vognpose enda. Hadde egentlig bestemt oss for Voksi city, da jeg synes den er veldig fin. 

 

Nå ser jeg at det er tilbud på Odenwalder Holly på Barnas Hus, og det er da halve prisen av voksiposen. Spørsmålet er da om denne posen er like bra som voksiposen? Hvilken av disse modellene ville du valgt?

(Voksi Urban er uaktuell da vi vil ha pose med glidelås på midten.)

Jeg hadde valgt city. Holly har rart plasserte selehull som passer dårlig i de fleste vogner. Samt at city har ull i underdelen noe som isolerer bedre, spesielt viktig om man skal ha posen i pulk.

 

Jeg prøvde Voski city både med og uten ull i bagdelen til Emmaljunga, og jeg må vel si at jeg likte den med kun dun best. Den med blanding av ull og dun ble så utrolig klumpete, og det blir dårligere plass i bagen. Derfor hadde jeg egentlig tenkt å kjøpe den posen med bare dun, da den virket en del lettere. Men er det dumt i forhold til varmen? Den skal jo tross alt brukes i sportsvogna mest, og der er det rikelig med plass.

Ser at voksi ikke kan vaskes, men må renses. Er dette noe som bør gjøres ofte, evt hvor ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dun isolerer jo ikke så bra når den er flatklemt, dun er jo avhengig av å ha luft rundt seg for å holde på varmen. Så jeg tror at ull i underdelen er å foretrekke. Men har ingen bevis for det, det er bare min teori ;)

 

Jeg vasket min voksi urban på ull program og vet at de fleste gjør det. Dette er jo en sjanse man selv må velge om man vil ta, men gikk ihvertfall helt fint med min pose. Jeg har hatt min pose i ett år ca og har vasket den en gang, ellers bare tørker jeg av den med fuktig klut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres logisk ut! Da skal jeg kikke litt mer på den city med ull, så blir det sikkert den. Det er ikke så lenge de bruker bag på vogna heller, så det er jo bedre å tilpasse posen til sportsvogna. Har Voksi godt plasserte setehull på sine poser? Vet at Holly er litt dårligere på det, men så kan selene i Emmaljungaen justeres i ulike høyder. Tror likevel det er Voksi som vinner, så da kan man jo håpe på at den også kommer på tilbud utover våren kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte min Holly fordi jeg ble gal av de dårlig plasserte selehullene, den passet ingen av vognene vi hadde. Har ikke hatt city, men har den like hull som urban så passer den perfekt i de fleste vogner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg solgte min Holly fordi jeg ble gal av de dårlig plasserte selehullene, den passet ingen av vognene vi hadde. Har ikke hatt city, men har den like hull som urban så passer den perfekt i de fleste vogner :)

Da tror jeg nok vi lander på City :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...