Gå til innhold

Jeg blir så barnslig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå...kjæresten min er på studietur (han er 23) i Spania, og grunnet litt dårlig økonomi hos oss begge valgte vi å bare holde kontakten på facebook chatten (gratis wi-fi på hotellet) så langt det lot seg gjøre. Har fått oppdateringer hver kveld, og en god morgen melding siden han dro på torsdag. I dag tenkte jeg at jeg skulle sende god morgen melding, ganske så søt en også faktisk! Ser at han har sett den, men ikke fått noe svar, ser også at han har vært pålogget flere ganger etter han leste den i to tiden, senest for en time siden.

Og jada, jeg vet det er barnslig å bli irritert, og at hele greia er litt fjortis, jeg blir nok litt fjortis også, er så himla forelska a gitt :P Nå sitter jeg bare å tenker at om han svarer i dag, så skal jeg la være å svare til i morgen for å "ta igjen". JA, skikkelig teit og urettferdig, og jeg blir litt flau av meg selv :P Kan noen bare banke litt vett inn i skallen min og få meg til å gjøre noe fornuftig i stedenfor å sitte å lengte etter svar og tenke det verste (uten noen som helst grunn, jeg stoler på han..i teorien!? :P

Herregud, at man skal bli sånn av en annen person, føles som jeg er tilbake på ungdomsskolen..

Anonymous poster hash: 863fe...6a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :P Jeg hadde nok tenkt akkurat som deg! Jeg hadde blitt litt snurt ;)

Men (!) åpenhet lønner seg alltid! Si til ham neste gang dere har tid, at du ble litt overrasket over at han ikke svarte deg på den koselige meldingen. Kanskje han til og med har en god unnskyldning for hvorfor han ikke svarte. Han blir nok smigret over at du tenker på ham, skal du se :nigo:

Skrevet

Ja, har tenkt å si det til han. Vi har det veldig bra altså, så bra at jeg tror det er jug noen ganger..kanskje derfor jeg blir litt på "vakt"? Men jeg saaaavner han sånn. Nesten like ille som da jeg hadde barnevakt for barnet mitt første gangen :P Visste at jeg kom til å savne han, men det her er bare vondt. Får prøve å bruke tida alene på noe nyttig vel :P

Skrevet

Spill kostbar tilbake, HI ;)

Anonymous poster hash: 5268a...aeb

Skrevet

Ja, der fikk jeg en telefon fra han..han hadde ikke svart fordi han visste ikke hva han skulle si, han ville egentlig ikke gjøre det på telefonen heller, men klarte ikke holde på det. Han hadde hatt sex med ene han går i klasse med i går :( Jeg bare la på, vet ikke helt hva jeg skal tenke jeg nå..fy faen!

Skrevet

Rasshøl.

Ikke ring ham, ikke svar på chat, ikke gi noe livstegn. La ham sitte der og marinere i svette til han kommer hjem.

Ring en venn, ring mamma.

Klem

Skrevet

Nei :(

Uff da! 

Vet ikke engang hva jeg skal si.. Dette forventa jeg ikke! 

Men; du har det mye bedre uten denne idioten!

Trøsteklem til deg

Skrevet

Fy faen! :( under en uke uten deg, og rett på ei annen. Drittsekk!

Anonymous poster hash: 296bd...8a3

Skrevet

Nei, så grusomt :(
For en drittsekk! Bra du fikk vite det nå, og ikke om noen år da. Håper du har noen å snakke med.

Anonymous poster hash: 80d6a...54d
Gjest Relegere
Skrevet

Huff, så trist. Men at han ringte deg å sa det selv må han få kreditt for. Det var realt gjort av ham oppi dritten.

At han var utro... Vel, jeg har ikke ord!! All styrke sendes til deg Hi. Og en god varm klem.

Skrevet

Sender deg en god klem  :hug:  Håper du har noen venninner i nærheten som du kan forholde deg til. Du trenger ihvertfall ikke å sitte inne og gjemme deg i alle de tusen tankene som går gjennom hodet ditt nå! 

Anonymous poster hash: 8d451...1b3
Skrevet

Hvordan går det med deg?

Anonymous poster hash: ebf75...d3a

Skrevet

Takk for tankene jenter! Dagene har vært som forventet, jeg gruer meg til han kommer hjem og prøver å ta kontakt. Til nå har jeg jo bare kunnet trykke bort samtaler og beskjeder..litt som om det ikke har skjedd..men jeg vet at han kommer til å stå på døren min i morgen!

Jeg drar bort i helgen, klarer ikke forholde meg til det. Jeg som trodde vi hadde det så bra..det verste av alt er at jeg tenker på den tiden vi har hatt sammen, ting han har sagt, og jeg tenker at alt må jo ha vært løgn!? Vi skulle liksom vært i nyforelsket perioden enda, men da gjør man vel ikke sånt? Jeg er sint og lei meg, og føler jeg har kastet bort så mye tid :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...