Gå til innhold

TVNorge nå!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 1825f...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Hadde nektet helsehjelp av han med det lange skjegget og hun lubne med gothsminke og laaang hestehale!

Uhygienisk!



Anonymous poster hash: 66fb3...f25
Skrevet

Alt i alt var det et fint program :) Jobber selv i helsevesenet og kjente meg igjen. En rik jobb.

 

Anonymous poster hash: 1825f...5a8

Skrevet

Griner og griner! Tåler ikke slikt jeg..

Skrevet

Likte det veldig godt :-)

Skrevet

Kjempefint program. Dette blir jeg å følge med på. Og jeg kjenner meg så utrolig takknemlig for at det finnes mennesker som ønsker å ha disse jobbene. All ære til dere som jobber i helsevesenet :-)

Skrevet

ååååå det var i dag :( håper det kommer i reprise :)

Skrevet

ååååå det var i dag :( håper det kommer i reprise :)

Reprise litt senere i kveld
Skrevet

Det kommer visst senere i kveld også :)

 

Anonymous poster hash: 1825f...5a8

Skrevet

Stående applaus fra meg. Nært, ekte, sterkt og usensurert. Kjenner jeg er STOLT av å jobbe i helsevesenet!

 

Anonymous poster hash: af2e8...f60

Skrevet

Enig :) Vi blir ikke nødvendigvis så rike på penger, men på så enormt mange andre måter. Angrer ikke ett sekund! Et meningsfylt liv, skjønner ikke at folk syns synd på oss selv om vi må jobbe på julaften. Det er så verdt det :)

 

Anonymous poster hash: 1825f...5a8

Skrevet

Der har man tv-program med mening! Dette kommer jeg til å følge med på ihvertfall :)

Skrevet

Griner og griner! Tåler ikke slikt jeg..

haha,signerer denne! Sitter og tørker mascara jeg også! :laugh:

 

Anonymous poster hash: 57333...606

Skrevet

Vel, slik er min jobbhverdag som lege i et av Norges største akuttmottak. Jeg er ordentlig stolt over jobben jeg og mine unge legekolleger gjør :-)

 

Anonymous poster hash: 3e702...9fc

Skrevet

 

 

Griner og griner! Tåler ikke slikt jeg..

haha,signerer denne! Sitter og tørker mascara jeg også! :laugh:

 

Anonymous poster hash: 57333...606

He he. Og jeg. Måtte skru av. Virkelig fin produksjon!
Skrevet

Vel, slik er min jobbhverdag som lege i et av Norges største akuttmottak. Jeg er ordentlig stolt over jobben jeg og mine unge legekolleger gjør :-)

 

Anonymous poster hash: 3e702...9fc

Det er mange flinke leger i akuttmottakene! Jeg er uendelig stolt av jobben min i prehospitale tjenester. Ambulanse <3

 

Anonymous poster hash: e61cf...0c6

Skrevet

Mannen min jobber delvis i NLA, delvis på sykehus med akuttmedisin/Anestesi. Jeg jobber bare i akuttmedisin/anestesi. Kjente meg veldig igjen. Dessverre blir jeg ofte like rørt som foreldre når vi kjører barna inn til operasjon😉

 

Anonymous poster hash: f51a2...b29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...