Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Uff! Hadde nektet helsehjelp av han med det lange skjegget og hun lubne med gothsminke og laaang hestehale! Uhygienisk! Anonymous poster hash: 66fb3...f25
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Alt i alt var det et fint program Jobber selv i helsevesenet og kjente meg igjen. En rik jobb. Anonymous poster hash: 1825f...5a8
SophiesMum<3 Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Kjempefint program. Dette blir jeg å følge med på. Og jeg kjenner meg så utrolig takknemlig for at det finnes mennesker som ønsker å ha disse jobbene. All ære til dere som jobber i helsevesenet :-)
Mamma_til_2 Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 ååååå det var i dag håper det kommer i reprise
BareMas Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 ååååå det var i dag håper det kommer i reprise Reprise litt senere i kveld
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Det kommer visst senere i kveld også Anonymous poster hash: 1825f...5a8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Stående applaus fra meg. Nært, ekte, sterkt og usensurert. Kjenner jeg er STOLT av å jobbe i helsevesenet! Anonymous poster hash: af2e8...f60
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Enig Vi blir ikke nødvendigvis så rike på penger, men på så enormt mange andre måter. Angrer ikke ett sekund! Et meningsfylt liv, skjønner ikke at folk syns synd på oss selv om vi må jobbe på julaften. Det er så verdt det Anonymous poster hash: 1825f...5a8
Millamelis Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Der har man tv-program med mening! Dette kommer jeg til å følge med på ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Griner og griner! Tåler ikke slikt jeg.. haha,signerer denne! Sitter og tørker mascara jeg også! Anonymous poster hash: 57333...606
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 Vel, slik er min jobbhverdag som lege i et av Norges største akuttmottak. Jeg er ordentlig stolt over jobben jeg og mine unge legekolleger gjør :-) Anonymous poster hash: 3e702...9fc
Berta_78 Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Griner og griner! Tåler ikke slikt jeg.. haha,signerer denne! Sitter og tørker mascara jeg også! Anonymous poster hash: 57333...606 He he. Og jeg. Måtte skru av. Virkelig fin produksjon!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #18 Skrevet 13. januar 2014 Vel, slik er min jobbhverdag som lege i et av Norges største akuttmottak. Jeg er ordentlig stolt over jobben jeg og mine unge legekolleger gjør :-) Anonymous poster hash: 3e702...9fc Det er mange flinke leger i akuttmottakene! Jeg er uendelig stolt av jobben min i prehospitale tjenester. Ambulanse <3 Anonymous poster hash: e61cf...0c6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #19 Skrevet 13. januar 2014 Mannen min jobber delvis i NLA, delvis på sykehus med akuttmedisin/Anestesi. Jeg jobber bare i akuttmedisin/anestesi. Kjente meg veldig igjen. Dessverre blir jeg ofte like rørt som foreldre når vi kjører barna inn til operasjon😉 Anonymous poster hash: f51a2...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå