Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Vi prøver å bli gravid igjen og nå er mensen kommet etter første pp. Jeg lurer på om det funker med slik eggløsningstest som de har på apoteket? Noen som har prøvd?:-) Anonymous poster hash: 145bf...7b2
Ennai Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Ikke de fra apoteket, men jeg brukte de fra billig-tester(strimmel) den mnd jeg ble gravid:) Tror det var derifra jeg kjøpte:p
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 okei, jeg får sjekke litt på nett, kanskje billigere også....? Anonymous poster hash: 145bf...7b2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Eggløsningstester gjør deg ikke noe mer gravid. De er heller ingen garanti for å bli gravid. Men de gjør det lettere å ha sex på riktig tidspunkt. Siden dere bare har hatt en pp er det litt tidlig å begynne å stresse med eggløsningstester. Det er svært få som blir gravide på første forsøk. Ha sex annenhver dag fra mens er slutt til noen dager før du venter den igjen, så er sjansen for å bli gravid like stor. Anonymous poster hash: d1091...f42
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Veldig lurt å kjøpe på nett, MYE billigere Brukte tester, og ble gravid 3 pp Anonymous poster hash: 2dedd...04f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 nei søren blir man ikke gravid av d;-) nei, men greit å vite når man faktisk er mest fruktbar, særlig når man har en mann som er mere borte enn hjemme ;-) Anonymous poster hash: 145bf...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå