Gå til innhold

Kristiansand dyrepark i januar


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer..

 

Vurderer å ta en tur innom neste uke da vi har litt ekstra fri.

 

Mest for mannen sin del da han ikke har vert der. Men regner med at elste jenta på 2,5 kan ha glede av det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i dyreparken forrige helg,ikke så mange folk i parken og så masse dyr. Virker som de kommer nærmere gjerder når det ikke er så mange folk. Ikke mange serveringssteder som er åpne men det er fine plasser med benker der en kan nyte nista:) Vårt barn er 17 mnd og han storkoste seg! Håper dere får en fin dag i parken:)

Skrevet

Vi er i parken året rundt. Koselig for barn og voksne:)

 

Anonymous poster hash: 195dc...aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...