Gå til innhold

Irritert på naboen (syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to som leier leilighet i et hus (privat utleie). Naboen sorterer ikke søppel og har et ENORMT forbruk... Det vil si, restavfallet er oppfylt i løpet av 2-3 dager og det tømmes ca 1 gang i måneden. Jeg har ikke fått kastet søppel hos meg selv siden før jul! kun noen få poser med matavfall og papir. Dette pga naboen fyller opp resten av dunkene med restavfall! Hvordan i all verden skal jeg få inn i hodet hennes at hun MÅ sortere søppelet sitt? I tillegg står det to sekker søppel og et juletre i fra julen 2012 enda på baksiden!

Det er i tillegg MYE støy (har klaget på den da jeg fikk klage fra henne om bråk med en dør.... som hennes gjester bråkte med). Tramping i trappene som høres ut som noen holder på å rive veggene, vaskemaskin som herjer så mye at dørene rister her, hører tven ned til meg og mye mye mer.............................. blir så forbannet til tider...

De som bodde der før var det null problemer med, og de hadde ingen problem med meg. All irritasjonene og problemene startet da den nye flyttet inn :( Og det er en person som har flyttet inn, heter det, og vi er flere som lurer på hvor mange som egentlig bor der :S

*Måtte bare blåse ut*

Anonymous poster hash: f8a05...81e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først snakker du med naboen din og gir henne en sjanse til å forbedre seg.

Skjer ikke det kontakter du huseier, skriftlig og muntlig.

Hjelper ikke det må du flytte selv.

Anonymous poster hash: c55a9...fb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...