Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Er han avhennig, desperat eller gla i meg? Om jg tviler på forholdet så blir han helt deprimert og forteller hvor gla alle er i meg, familien hans og folk jeg ikk kjenner :/. Om jeg vil ha lite besøk av han og ikk tar telefonen fordi jeg er uten strøm. Kan han finne på å kjøre i fylla for og komme hit. om jeg ikke vil prate om hva som plager meg legger han frem lommeboka til fritt bruk for meg og står til tjeneste på alt han tør ikke si at veninder sender han meld og sier hei men sier heller at han aldri snakker med jenter. Han vil jeg skal ta han med overalt, til og med på jentekveld. han aksepterer alt for han vil jeg dkal det også. Hva slags person er dette? Anonymous poster hash: c4b21...201
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Hørtes ikke god ut desverre Anonymous poster hash: 8bb7e...ead
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Høres ut som en person som på ene siden er ekstremt usikker på seg selv, og på andre siden har et enormt behov for å kontrollere deg og stole på deg. Når du distanserer deg ved å ikke ville prate om noe så forsøker han å enten "trøste" deg med å tilby deg shopping... eller det er et forsøk på å kjøpe deg. Mulig han er glad i deg, men slik du legger det frem så er ikke dette en person som du bør ha et forhold til. Han kommer til å kontrollere og sjekke deg altfor mye. Minner meg om et innlegg som nettopp var her inne, har du skrevet om det før? Anonymous poster hash: 3bed6...a9c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 By the way.... en person som er så uansvarlig at han med vilje kjører i fylla.... det er ikke noe å satse på! Jeg håper du melder fra til politiet hvis du vet han gjør det! Hvis ikke risikerer han å drepe noen i fylla!!! Det at han kjører i fylla viser at han ikke har god dømmekraft og/eller at han ikke kan kontrollere alkoholforbruket sitt. Anonymous poster hash: 3bed6...a9c
Berta_78 Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Ustabil type. Ekstremt umoden, kan hende. Beskrivelsen din gir meg frysninger.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Han sier han ska gi meg gave, meb når gaven er kjøpt. Kostet det meg flere tusen i ettertid Noe han sa han sku ordne nen liksom ikke ville snakke mere om nå å nå sitter jeg med utgifter jeg ikke vil ha men blir kvitt på over 12 månder. Ja abonemang.. har vel kanskje snakket om han før jah. Må bare finne ut av dette og vil bare høre hva andre mener om det.. han gjør meg så usikker Anonymous poster hash: c4b21...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå