Gå til innhold

Phil Parker ME-syke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på lightening process i wales og er ikke bedre.

Har hørt om veldig mange me pasienter som ikke har blitt bedre av det

Anonymous poster hash: 2fcb9...4a7

Skrevet

Endel av de som ropte høyest i en periode om at det hadde hjulpet de , ligger i dag på pleiehjem... På bakgrunn av det frarådes dette nå

Anonymous poster hash: f7f3a...963

Skrevet

Nei, er det sant? Jeg spurte ei nettopp som har stått frem i avisa for maaange år siden med ME (hun var sengeliggende) hvordan hun hadde kommet på bena, da sa hun hun hadde vært på kurs i Engladn med han her. Hun hadde vært frisk SIDEN"!!!!!!!

Orgentlig dame... så tror henne. Men blir jo skeptisk og når jeg googler om han her... + at ME forbundet ikke er noen fan av mannen for å si det sånn....

HI

Anonymous poster hash: 99676...697
Skrevet

Legene på landets ME-sentere påstår jo at de som har blitt friske pga LP var feildiagnotisert, de var mest sannsynlig deprimerte eller feilte noe annet enn ME.

De er jo nå helt sikre på at ME ikke er en psykisk lidelse, og da blir man ikke frisk av å tenke "glade tanker".

Jeg ble ihvertfall sterkt frarådet å prøve, jeg har en klassisk ME-diagnose etter en alvorlig infeksjon og har fått beskjed om at å presse meg selv i en sånn prosess mest sannsynlig vil gjøre meg mye sykere enn jeg er i dag...

Anonymous poster hash: e4f23...c84
Skrevet

Legene på landets ME-sentere påstår jo at de som har blitt friske pga LP var feildiagnotisert, de var mest sannsynlig deprimerte eller feilte noe annet enn ME.

De er jo nå helt sikre på at ME ikke er en psykisk lidelse, og da blir man ikke frisk av å tenke "glade tanker".

Jeg ble ihvertfall sterkt frarådet å prøve, jeg har en klassisk ME-diagnose etter en alvorlig infeksjon og har fått beskjed om at å presse meg selv i en sånn prosess mest sannsynlig vil gjøre meg mye sykere enn jeg er i dag...

Anonymous poster hash: e4f23...c84

Så dumt da! Så liksom lyset i tunellen her... men ser det frarådet alle veier når jeg googler... :(

Anonymous poster hash: 99676...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...