Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har inntrykk av at flere har gått lei og slettet kontoen sin. Hvordan er det her inne? Hvorfor ikke/hvorfor er du på FB? Anonymous poster hash: 565ad...2fe
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Jeg er ikke lei av Facebook. Koselig å se masse bilder av de skjønne barna å kjekt å lese hva folk driver med om dagene Anonymous poster hash: 5792f...683
<3 2G <3 Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Sikker på at det ikke bare er du som er blitt blokket ?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Koselig å se masse bilder av de skjønne barna å kjekt å lese hva folk driver med om dagene Anonymous poster hash: 5792f...683 Skjønne barn ser man jo ellers Sikker på at det ikke bare er du som er blitt blokket ? Eh, ja. Anonymous poster hash: 565ad...2fe
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har ikke slettet kontoen min, men er vel ytterst sjelden jeg logger inn. Før var det flere ganger for dagen, nå går det mange mnd mellom hver gang. Anonymous poster hash: 541b9...bfe
Gjest Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Synes det er greit der inne jeg Kontakt med gamle som nye venner og bilder av deres avkom. Eldre mennesker som sitter alene og har kontakt med barnabarna via face, når avstanden er stor
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Ja, jeg er litt lei av å "like" alt mulig av bilder og statuser. Sende bursdagsmeldinger til folk jeg nesten ikke kjenner lengre er jeg også lei. Så nå har jeg sluttet med det... Det tar så mye tid! Så jeg har begynt å luke ut ting som ikke er viktig nok :-) deilig!! Anonymous poster hash: 9c7fa...f5d
klg,2 boys now:) Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Slettet den for mange år siden.fant ut at svigermor var enn av de mest aktive brukerene,da følte jeg meg ferdig. Og jeg hører hvor mye tid det stjeler og hvor mange forhold som skranter pga det..da må jeg si at jeg ikke helt forstår hvorfor
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Jeg bruke facebook bare til å holde kontakt med noe få venner som bor lengre borte. Synes det er greit å se hva som skjer med andre, men kommenterer/liker bare det jeg virkelig liker eller som jeg synes er spesielt. Vurderer stadig om jeg skal slette kontoen min der, men henger der foreløpig. Bruker minimalt med tid på fb. Anonymous poster hash: abaff...2a5
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Ja, jeg er litt lei av å "like" alt mulig av bilder og statuser. Sende bursdagsmeldinger til folk jeg nesten ikke kjenner lengre er jeg også lei. Så nå har jeg sluttet med det... Det tar så mye tid! Så jeg har begynt å luke ut ting som ikke er viktig nok :-) deilig!! Anonymous poster hash: 9c7fa...f5d Jeg henger meg på denne. Nå er ikke jeg på face i det hele tatt, men sånn generelt har jeg begynt å luke ut ting som tar tid, samt å takke nei til ting jeg ikke vil bruke tid på. Anonymous poster hash: eba3e...932
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 ganske lei av facebook.. men hvis jeg fjerner den.. hvem vet om jeg eksisterer da? vet ikke hvorfor jeg har en telefon fordi jeg får aldri meldinger eller telefoner :S alt skal være snakk om facebook. der e heile verden. der har man oversikt over alle! Anonymous poster hash: 77578...69b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Tror nok kontoen på dette forumet blir slettet før facbook kontoen. Det går nesten ut på det samme. Bara at her skjuler mange seg, inkludert meg selv, under anonym. Anonymous poster hash: f911f...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå