Gå til innhold

Hater svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinnen min hater svigermor. Og snakker dritt om henne til meg, og sine venninner.

Men når hun er sammen med mannen sin, og søsteren hans, så er svigermor bare så fantastisk, snill og grei.

Hun skriver gjerne på facebook at hun er så snill osv. Og når vi som familie er samlet, er hun veldig hyggelig overnfor svigermor. 

Svigermor er verdens snilleste person, og hun har alltid vært snill og grei mot svigerinnen min også.

Jeg synes svigerinnen min er falsk. Det er er ofte jeg sitter å stusser på ting hun sier, når jeg vet at hun ikke mener det.

Svigerinnen min er en som elsker at andre har det vondt, det har hun selv sagt til meg.

Det synes jeg er bare trist...

Hva tenker dere? Å jeg har ingenting med det å gjøre. Blir bare litt matt og trenger å lufte tankene litt...

Anonymous poster hash: 3f4ba...ea8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke trist at hun elsker at andre har det vondt,det er sykt det!hun må ha en form for en psykisk lidelse om hun kommer med slike uttalelser...

Noen mennesker er ikke friske rett og slett,og det oppdager man ved at man stusser ved ting de sier og gjør,samt at de er utrolig falske.

Stakkars deg som har henne som svigerinne...

Anonymous poster hash: 4f54b...c9b
Skrevet

hmmm, høres ut som om det er en en tidligere venninne av meg som er svigerinnen din, en dame i 30 årene kanskje? Med store psykiske problemer og medisinert til tennene..

Anonymous poster hash: bedf3...f09
Skrevet

Tja, ettersom du viser de samme tendensene til sladder her som du beskylder svigerinnen din for tenker jeg at dere kansje likner litt på hverandre ;)

Anonymous poster hash: bbcfa...e71
Skrevet

for meg Høyres det ut som om svigerinna di er klar over at det ikkje tar seg ut å snakka negativt om svigermor,og at ho forsøker sitt beste på å omtala ho positivt. kanskje håpar ho dei positive ordna skal bli sanne berre hz seier dei ofte nok? at ho prøver å halda eit positivt fokus? og så har ho valgt ut deg som er svigerinna si og nokre venninner til å snakka om koss ho egentlig har det. fordi det blir for tungt elles. sikkert vanskelig for ho at de opplever svigermor så annleis. kanskje svigermor er ei betre svigermor for deg enn for ho? at ho forskjellsbehandler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...