Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 http://m.klikk.no/foreldre/article533377.ece Anonymous poster hash: 48a49...f1b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 om du selv har lest denne artikkelen du refererer til,så ser du at de lærde strides også; en sier max -5 ,e nsier max -10 og noen andre sier max -15. om man har vett i skallen,så gjør man det som er best for sitt barn,det finnes ingen fasitt Anonymous poster hash: 45387...d87
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 I barnehagen der 2 åringen min går så har de ingen mulighet til at barna kan sove inne. De har heller ikke noe skur med varme,så alle vognene står utenfor barnehagen. Er ikke så mye vi foreldre kan gjøre noe med. Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri sovet ute ettersom han har mer elller mindre konstant halsbetennelse. Anonymous poster hash: dc6fa...7b0
Light of my life Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 I barnehagen der 2 åringen min går så har de ingen mulighet til at barna kan sove inne.De har heller ikke noe skur med varme,så alle vognene står utenfor barnehagen.Er ikke så mye vi foreldre kan gjøre noe med.Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri sovet ute ettersom han har mer elller mindre konstant halsbetennelse. Anonymous poster hash: dc6fa...7b0 Hæ!? Da hadde jeg byttet bhg tror jeg!
Gjest Julia1984 Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Er det ikke bedre at alle gjør det som passer sitt barn? Min 1 åring vil ikke sove inne, hverken i vogn eller seng. Da lar jeg henne ikke sove, da? Eller skal jeg la henne sove ute som tydeligvis passer henne? Du har tydeligvis fasiten
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 I barnehagen der 2 åringen min går så har de ingen mulighet til at barna kan sove inne.De har heller ikke noe skur med varme,så alle vognene står utenfor barnehagen.Er ikke så mye vi foreldre kan gjøre noe med.Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri sovet ute ettersom han har mer elller mindre konstant halsbetennelse. Anonymous poster hash: dc6fa...7b0 Hæ!? Da hadde jeg byttet bhg tror jeg! Hæ??Er du overraska???Tror du virkelig alle barnehager har slike fasiliteter? desverre,men nei det har de ikke.Står ofte om økonomi,og DET skal ikke prioriteres, det er jo bare snakk om kalde barn... Anonymous poster hash: 45387...d87
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Er oppvokst i nordland, og min mor lot både meg og resten av søsknene få dubbene våre ute på terrassen:) Ingen har tatt skade av det, og jeg vil heller si at jeg ble friskere som voksen i motsetning til andre. Og i går ballet jeg gullet mitt inn i tykke vinterklær, i tillegg til at hun lå i en vintervoxi-pose. Og under det hele lå det et alpakkaskinn:) Hun sov veldig godt. Anonymous poster hash: aa13f...7cd
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 I barnehagen der 2 åringen min går så har de ingen mulighet til at barna kan sove inne.De har heller ikke noe skur med varme,så alle vognene står utenfor barnehagen.Er ikke så mye vi foreldre kan gjøre noe med.Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri sovet ute ettersom han har mer elller mindre konstant halsbetennelse. Anonymous poster hash: dc6fa...7b0 Hæ!? Da hadde jeg byttet bhg tror jeg! Halsbetennelsen er pga store mandler da,men liker ikke at han må sove ute når han har så ofte halsbetennelse. Anonymous poster hash: dc6fa...7b0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Mine barn skjønte ikke at de skulle sove inne på dagtid. De dagene med mange minusgrader var et sant helvete, og de er det for minstemann enda. Jeg lokker og lurer og synger og bysser og bærer og tar knebøy og lufter rommet iskaldt og you name it! De vil ikke sove inne! sånn er jenta mi også,hun sover dårlig inne og våkner etter kun 30 minutter,selv om det er kaldt og mørkt på rommet og at hun sover i vinterposen sin... I morgen blir det litt mildere her så da skal hun få sove godt ute igjen! Anonymous poster hash: 45387...d87
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Skjønner ikke helt dette med utesoving jeg. Eldste sov ikke i rolig vogn. Måtte trilles. Sov fint inne. Yngste kan sove ute i rolig vogn. Men da blir det som regel bare 30 min. Inne derimot sover han gjerne 2 timer... Anonymous poster hash: b64b7...db2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Skjønner ikke helt dette med utesoving jeg. Eldste sov ikke i rolig vogn. Måtte trilles. Sov fint inne. Yngste kan sove ute i rolig vogn. Men da blir det som regel bare 30 min. Inne derimot sover han gjerne 2 timer... Anonymous poster hash: b64b7...db2 Men du skjønner sikkert at barn er forskjellige,eller....? Anonymous poster hash: 45387...d87
Gjest Julia1984 Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Skjønner ikke helt dette med utesoving jeg. Eldste sov ikke i rolig vogn. Måtte trilles. Sov fint inne. Yngste kan sove ute i rolig vogn. Men da blir det som regel bare 30 min. Inne derimot sover han gjerne 2 timer... Anonymous poster hash: b64b7...db2 Ergo: barn er ulike!! Noen liker det ene, andre liker det annerledes. Her inne er det mange som tror barna kommer i støpt form fra samme fabrikk
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Skjønner ikke helt dette med utesoving jeg. Eldste sov ikke i rolig vogn. Måtte trilles. Sov fint inne. Yngste kan sove ute i rolig vogn. Men da blir det som regel bare 30 min. Inne derimot sover han gjerne 2 timer... Anonymous poster hash: b64b7...db2 Ergo: barn er ulike!! Noen liker det ene, andre liker det annerledes. Her inne er det mange som tror barna kommer i støpt form fra samme fabrikk Ja,de tror at det sine barn gjør er malen,alt annet er bare rart og ikke akseptert..! Anonymous poster hash: 45387...d87
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 I barnehagen der 2 åringen min går så har de ingen mulighet til at barna kan sove inne. De har heller ikke noe skur med varme,så alle vognene står utenfor barnehagen. Er ikke så mye vi foreldre kan gjøre noe med. Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri sovet ute ettersom han har mer elller mindre konstant halsbetennelse. Anonymous poster hash: dc6fa...7b0 I barnehagen vår tar de vognene inn når det blir for kaldt. Fyller opp med dem inne på avdelingen og i garderoben. Mange barn sover kortere enn de pleier, men de får seg i hvert fall en hvil. Anonymous poster hash: e841c...50c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 Skjønner ikke helt dette med utesoving jeg. Eldste sov ikke i rolig vogn. Måtte trilles. Sov fint inne. Yngste kan sove ute i rolig vogn. Men da blir det som regel bare 30 min. Inne derimot sover han gjerne 2 timer... Anonymous poster hash: b64b7...db2 Er jo mange som mener at en må forvente å gå 2 timer å trille på en 2 åring for å få han til å sove. Jeg gjør heller som deg å legger han inne. Anonymous poster hash: dc6fa...7b0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 hvis barnet mitt sover best ute så gjør han det. men ikke over 10 12minusgrader hvis det er baby. har hatt to vinterbabyer... et marerittnår det var for kaldt ute fordi de sov ikke særlig godt innendørs. la nå folk få avgjøre selv sier jeg. og det er varmere i vogna enn utenfor vogna. Anonymous poster hash: 79371...5df
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 I barnehagen der 2 åringen min går så har de ingen mulighet til at barna kan sove inne. De har heller ikke noe skur med varme,så alle vognene står utenfor barnehagen. Er ikke så mye vi foreldre kan gjøre noe med. Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri sovet ute ettersom han har mer elller mindre konstant halsbetennelse. Anonymous poster hash: dc6fa...7b0 Vi har "ørebarn" også. Fikk etterhvert la de sove inne i vogn. Etter anbefaling fra ØNH-leger. HI Anonymous poster hash: 48a49...f1b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #18 Skrevet 13. januar 2014 i barnehagen jeg jobbet i tok vi inn alle vognene om det var kaldere enn -10, de stod da på rekke og rad i gangen. gikk fint det Anonymous poster hash: 7b47b...79d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #19 Skrevet 13. januar 2014 Du bytter barnehage om ungen din er konstant syk og MÅ sove ute der. Ungene først! Anonymous poster hash: 0aecb...531
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #20 Skrevet 13. januar 2014 Du bytter barnehage om ungen din er konstant syk og MÅ sove ute der. Ungene først! Anonymous poster hash: 0aecb...531 Han hadde konstant halsbetennelse før han begynte og,så tenker at da er det gjerne ikke helt bra at han måå sove ute hver dag i barnehagen. Anonymous poster hash: dc6fa...7b0
#Ariadne# Skrevet 13. januar 2014 #21 Skrevet 13. januar 2014 Er det ikke bedre at alle gjør det som passer sitt barn? Min 1 åring vil ikke sove inne, hverken i vogn eller seng. Da lar jeg henne ikke sove, da? Eller skal jeg la henne sove ute som tydeligvis passer henne? Du har tydeligvis fasiten Min på 7 mnd er lik. Sovet ute i dag i minus 14, god og varm da hun våknet . Kinna inkludert ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #22 Skrevet 14. januar 2014 Høres ut som om dere prater om hunder :S "nei du skal ikke sove inne, du har et hundehus ute" jeg skal aldri la babyen min sove ute :S høres bare teit ut, når babyen heller kan være inne og ha det varmt og godt Anonymous poster hash: 46d89...da9
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #23 Skrevet 14. januar 2014 Det blir jo varmt å godt oppi en vognpose og da! Visst barnet sover bedre ut så hvorfor ikke la hun/han få lov til det?? Anonymous poster hash: dc6fa...7b0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #24 Skrevet 14. januar 2014 Er det ikke bedre at alle gjør det som passer sitt barn? Min 1 åring vil ikke sove inne, hverken i vogn eller seng. Da lar jeg henne ikke sove, da? Eller skal jeg la henne sove ute som tydeligvis passer henne? Du har tydeligvis fasiten Min på 7 mnd er lik. Sovet ute i dag i minus 14, god og varm da hun våknet . Kinna inkludert ;-) Er lungene og lufta som er problemet! ikke kroppen! Anonymous poster hash: 2f85c...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå