Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Altså hvilkene egenskaper skal han inneha for å være "perfekt" ? Utseende er en så stor smakssak, at det diskuterer vi ikke her. Men hva slags kvaliteter? Kjærlig? Mandig? Tøff? Pusete? Macho? Følsom? Flink med penger? En god elsker? Flink med barn? Flørtete? Trygg? Selvsikker? Sjenert? osv Anonymous poster hash: 38732...55c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Ærlig, omtenksom, Glimt i øyet, arbeidsom, jevnbyrdig/likestilt (gidder ikke noe I'm Tarzan, you Jane - lite sjarmerende), trygg/avbalansert, leken og ha stor penis! Anonymous poster hash: 31ac4...368
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 En mann jeg føler meg trygg sammen med, og jeg kan være meg selv. Han må være ærlig og trofast. Han tar seg godt av barna, og vi deler på arbeider i huset/hagen. Han ser meg. Vi gjør små ting for hverandre i hverdagen som viser at vi betyr noe for hverandre. Vi tar oss tid til å gjøre ting sammen både som familie, og bare oss to. Det var sånn jeg skulle ønske jeg hadde det.... : ) De to første setningen stemmer heldigvis. Resten skorter det desverre en del på.... : / Anonymous poster hash: ea082...2cd
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 En perfekt mann er en mann som det kjæresten sin, og dekker hennes behov. Det være seg seksuelt eller andre ting. En mann med bein i nesa, en som ønsker å ofre seg selv i hverdagen for familien sin. Ærlig, omtenksom, smart, og ja en stor penis er et must ;-) Anonymous poster hash: 38732...55c
*SommerFrisk* Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 hva er den perfekte mann? Jo, han er min <3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 jeg elsker barske menn,de som ser litt skumle og tøffe ut,men som er bamsesnille på innsida. MEN mannen min er ikke en slik en Min mann er verdens snilleste,utrolig omsorgsfull,vil mitt og barnas beste hele tiden,veldig easy going,tar mine utbrudd med stor ro (er vel godt vant nå!)ærlig, ærgjerrig,arbeidssom og er både en "doer" og en "thinker" Anonymous poster hash: 51dd4...8cc
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 En som stiller opp og støtter uansett hva. Anonymous poster hash: 38732...55c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Han må være morsom, intelligent og handy. Trofast, flink med barn og ha glimt i øyet. Min mann har alt det der. Anonymous poster hash: 8efe6...937
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Flink med barn,morsom,flink med penger,trofast. Å ikke være flørtete med andre jenter selv om det er uskyldig. Søsteren min har ett vennepar å når han drikker så tulleflørter alltid veldig åpenlyst med andre damer enn samboeren. Jeg hadde blitt kjempe lei om det hadde vært min samboer. Anonymous poster hash: 2b44d...b0f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 den perfekte mann finnes ikke. det perfekte menneske finnes ikke. er du perfekt er man umennesklig og kjedelig spør du meg. Anonymous poster hash: 4e1e2...c17
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Han finnes ikke, ingen er perfekte! Og takk og liv for det, for det hadde vært vanskelig å leve opp til. En bra mann er en som setter familien først, som tørr vise følelser, har god arbeidsmoral, han er en oppmerksom elsker, kjekk i sin kvinnes øyne, han har en vis moral og ære, han trår til når det gjelder, er huslig og bidrar i hjemmet, handy, greier fint å være alene med barna alt i fra noen timer til flere dager/ uker om det skulle være nødvendig. Han er en kjærlig far som vier barna tid og oppmerksomhet, leker med dem og tar hensyn. Slik er min mann, men nå kan han være sta, påståelig, tidvis irritere meg og han har innimellom en humor som ikke alltid slår an hos meg, men kunne ikke fått en bedre mann. Elsker ham og kan ukke se for meg å leve uten ham. Anonymous poster hash: 24f7b...923
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Den perfekte mann finnes ikke. Jeg tror mere på å finne den mannen som er optimal for deg Min Kjæreste har mange flotte sider: han er snill og kjekk, ekstremt smart, vittig og omsorgsfull, ambisiøs and all that jazz. Han kan imidlertid være ekstremt morgengretten og er ingen utpreget handyman - dette er ting jeg kan leve med Jeg er ikke perfekt og det hadde vært veldig strevsomt å leve med en mann som var helt feilfri.
skjotta Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Min sin er perfekt for meg. Vi utfyller hverandres gode og dårlige sider godt.
MamsenMedToSmå Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Min mann! Stødig, trygg, omtenksom, snill, varm, ordentlig, fornuftig, dedikert, glimt i øye, mye godt humør, ærlig, til å stole på og jeg føler meg 100 % trygg sammen med han.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 Ærlig, snill, stødig, trofast, varm, intelligent. Kan kunsten å være snill og hyggelig mot venninnene mine uten at det blir flørtete og rart. Må få meg til å le. Jeg foretrekker også tradisjonelle rollemønstre. (Altså jeg lager mat, og han reparer do) Av utseende er jeg svak for høye, blåøyde menn. Smelt. Anonymous poster hash: ecf34...bcd
Elsker livet Skrevet 13. januar 2014 #18 Skrevet 13. januar 2014 En som setter kone og barn før seg selv og andre. En som er trygg på seg selv, har klare meninger som han ikke er redd for formdidle og være rettferdig, En som ordner opp, en som lar meg være kvinne både fysisk og psykisk, en som gir meg motstand, men samtidig ønsker å gjøre alt for meg og barna. En som kan lære meg noe, en som ønsker å lære noe av meg, en som er tålmodig og konsekvent med barna. En som tilfredsstiller mine fysiske behov. En som ser på seg som familieoverhodet og tar ansvar. En som har humor og står på for familien. Latskap er ikke velkomment. Han må ha gode manerer og ta vare på utseende i form av god hygiene, rene klær, være kortklipt, spise sunt og være normalt fysisk aktiv. Av utseende foretrekker jeg en som er litt stor og kraftig så jeg ikke føler meg som elefant ved siden av en hest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå