Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg går ikke til jordmor, og har dessverre en altfor uerfaren fastlege som jeg ikke gidder å spørre engang. Jeg er i uke 39.4 nå. Venter på fødsel så d holder.. men jeg skjønner meg ikke helt på hva som skjer i magen. Jeg bærer mine babyer (3.gangs) veldig lavt, og de forrige har lagt seg tidlig til rette ned i bekkenet. Jeg trodde også at denne lå langt nede.. da jeg av og til kjenner noe ekstreme trykk på blæra, og at jeg føler babyens hode vrir seg litt nedi der. Da stikker d og jeg får noen hinsides med menssmerter. Nedpress øker på og jeg har mange ganger tenkt at nå er fødsel i gang. men så når jeg har fått sove litt så kjennes ikke babyen eller trykket i d hele tatt. Føler meg ikke gravid engang. Alt er lett og smertene er borte. Så går d noen dager så skjer d samme igjen.. gjerne om natten. Dette har pågått i noen uker. Føles som om babyen har sklidd opp fra bekkenet igjen..da jeg også kjenner bevegelser oppi ribbene. Er d vanlig dette?? Noen som har opplevd d samme? Blir utrolig takknemlig for svar.. vet ikke hvordan jeg skal tolke dette.. Anonymous poster hash: 7e691...5a1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: 7e691...5a1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 det er jo mange som ikke fester hodet før rett før fødselen.min siste av tre var heller ikke så langt nede at hun presset på blære,de tstakk bare så jævlig til tider at jeg trodde jeg skulle bli gal(hva dette var vet jeg ikke)men hun lå ikke så langt ned som brødrene sine. jeg vet ikke hva du vil ha svar på jeg,om dette er normalt?Husk at nr tre kan være en liten luring Anonymous poster hash: 088ce...19a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Tusen takk for svar Ja, hva er d jeg vil ha svar på.. hehe. Nei d er vel egentlig om d er normalt at babyen sklir inn og ut fra bekkenet jeg lurer på. Men d har vel alt og si at hun ikke er festet da sikkert, som du sier. Har hørt at 3. Mann er en luring ja. Og d kan jeg skrive under på! Anonymous poster hash: 7e691...5a1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Høres ut som min nr 3. Sykt nedpress og fløy på do hele tiden pga trykk på blæren, og så var det helt fint når jeg lå. Anonymous poster hash: 62c81...89d
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Så vidt jeg har forstått, er det vanlig ja
Regina_George Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Er i uke 38+2, førstegangs, og min har ikke festet hodet. Kjenner både spark i ribbeina og stikninger i underlivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå