Gjest Skrevet 13. januar 2014 #26 Skrevet 13. januar 2014 Det dummeste og mest harrye jeg ser ei 3.barnsmødre som legger ut nye "se hvor deilig jeg er" bilde annenhver dag. Skikkelig selfie med trutmunn, sexy blikk... Oh yeaaah! Og så er det alle veninnene som skriver "Åååååhhhh, du er så fin. Søte deg. Du er så vakker. Du skulle vært modell". En stund lo jeg, nå blir jeg helt lamma, haha.... sitter bare og måper! Tror vi har felles venn
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #27 Skrevet 13. januar 2014 De som sier A, men ikke B. Ellers er det spesielt ei som irriterer meg, som har en hund, som hun kaller "babyen sin" "jenta si" "mamma er så glad i lille tulla si" osv... Men, hun er min mor, så kan ikke akkurat slette henne. Hun har også tendenser til å sende fjasete meldinger på veggen til venninner. "Ååå, du er verdens nydeligste! Smaskemask fra bestevenninnen din" ol... Jøsses da, dama er over 50 år ! Anonymous poster hash: 67cbe...ae8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #28 Skrevet 13. januar 2014 Mine amerikanske bekjentskaper som har vondt for å forstå at ikke alt skal deles og Jesus-ruler statuser/delingen ol. Plz pray for me-statuser 14iser som legger ut bilder av seg selv der de tydeligvis har jobba iherdig med å se digg ut. Så skriver de under, æsj azz, ser helt jævlig ut i dag. Spyr av trynet mitt. (14is er en tilstand, ikke alder). Folk som desperat vil ha oppmerksomhet og skriver halve statuser.. "Åhhh, for en forferdelig dag..." -vil ikke snakke om det, er for privat.. Mye det samme som alle andre har nevnt.. Når jeg tenker meg om er vel det meste på face Harry.. Anonymous poster hash: 72fd0...081
BikkjeBisk Skrevet 13. januar 2014 #29 Skrevet 13. januar 2014 Bilder av dyr som er torturert til døde - ja, jeg forstår at det er viktig at alle vet om det som er grusomt. Men hvis litt respekt og iblant skroller det barn ned på facebooken til mamma eller pappa. Meldinger som; Jeg har det helt jævlig, ingen som kan forstå meg bla bla bla. Spør man vil de ikke snakke om det. Når mor eller far legger ut bilder av barna sine som ligger over spybøtta eller føtter som det er store digre kutt i *Grøss*.Koselig med facebook altså, men det får da være måte på hva folk deler eller halveis deler ut...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #30 Skrevet 13. januar 2014 " jeg møte en nær bekjent i dag som bare suger energien ut av meg " " i kveld skal jeg tenne lys for alle som har det så grusomt" " trykk lik eller så er du grusom som ikke bryr deg " " hater uærlige folk ( vil ikke snakke om det )" Enkelte burde ikke være på Face, de driter seg sånn ut Anonymous poster hash: a4dc8...19e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #31 Skrevet 13. januar 2014 Hvorfor har dere facebook profil om det er så grusomt? Hva med å bare ha de som poster det dere liker på facebook ! For en verden vi lever i... Og seriøst, 14iser? Det norske skriftspråket gråter ! Anonymous poster hash: 1aeb4...3f4
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #32 Skrevet 13. januar 2014 Facebook er det mest harry jeg ser. Anonymous poster hash: 1787a...f5b
Fru vims Skrevet 13. januar 2014 #33 Skrevet 13. januar 2014 Så lenge de faktisk har levd et hardt liv, så er det jo helt greit. Men verre når de faktisk ikke har det, bare syntes det selv.
Trultemor85 Skrevet 13. januar 2014 #34 Skrevet 13. januar 2014 Jeg synes det er teit når man skal syte og klage på noen eller noe, og når folk spør hva som har skjedd svarer de: det egner seg ikke å skrive her på face... Ehhhhh!??!??
Trultemor85 Skrevet 13. januar 2014 #35 Skrevet 13. januar 2014 Det dummeste og mest harrye jeg ser ei 3.barnsmødre som legger ut nye "se hvor deilig jeg er" bilde annenhver dag. Skikkelig selfie med trutmunn, sexy blikk... Oh yeaaah! Og så er det alle veninnene som skriver "Åååååhhhh, du er så fin. Søte deg. Du er så vakker. Du skulle vært modell". En stund lo jeg, nå blir jeg helt lamma, haha.... sitter bare og måper! Ehhhh. Hvorfor akkurat 3 barnsmødre?? Er det mer godtatt om en tobarnsmor legger ut bilde?? Jeg er selv 3 barnsmor. Legger ikke ut trutmunn eller kroppsbilder, men hender jeg bytter profilbilde... Om folk skriver noe er det ikke det som er min hensikt ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #36 Skrevet 13. januar 2014 Hvorfor har dere facebook profil om det er så grusomt? Hva med å bare ha de som poster det dere liker på facebook ! For en verden vi lever i... Og seriøst, 14iser? Det norske skriftspråket gråter ! Anonymous poster hash: 1aeb4...3f4 Unnskyld.. Mennesker som mentalt oppfører seg som pubertale tenåringer selv om de forlengst er ferdig med puberteten. Og tenåringer som oppfører seg slik tenåringer ofte gjør men som ikke blir skjerma for seg selv. Når det er sagt så er ikke, "og seriøst" så veldig mye bedre for det norske språk, hverken skriftlig eller muntlig. Seriøst!? Det er fjortis det.. Anonymous poster hash: 72fd0...081
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #37 Skrevet 13. januar 2014 Hvorfor har dere facebook profil om det er så grusomt? Hva med å bare ha de som poster det dere liker på facebook ! For en verden vi lever i... Og seriøst, 14iser? Det norske skriftspråket gråter ! Anonymous poster hash: 1aeb4...3f4 Unnskyld.. Mennesker som mentalt oppfører seg som pubertale tenåringer selv om de forlengst er ferdig med puberteten. Og tenåringer som oppfører seg slik tenåringer ofte gjør men som ikke blir skjerma for seg selv. Når det er sagt så er ikke, "og seriøst" så veldig mye bedre for det norske språk, hverken skriftlig eller muntlig. Seriøst!? Det er fjortis det.. Anonymous poster hash: 72fd0...081 Skjerma fra seg selv.. Anonymous poster hash: 72fd0...081
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #38 Skrevet 13. januar 2014 Ikke alle som har den forhatte setningen om livets harde skole har det fordi de går på NAV/ikke har utdannelse ovs. To på min liste som har dette oppført, driver egne firma, jeg har vært ansatt i det ene. Men vet at begge de det gjelder, har hatt en grusom oppvekst, så kan jo være det er det noen mener når de skriver om livets harde skole Anonymous poster hash: 75981...426
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #39 Skrevet 13. januar 2014 Har takk og lov ingen på vennelisten som har ført opp "Livets harde skole". Synes begrepet er fullstendig idiotisk og komisk. Anonymous poster hash: 5d4be...066
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #40 Skrevet 13. januar 2014 jeg har ett par venner som MÅ legge ut bilder av ALLE sine måltider... why??? og så tar de bilde av duk og dekket bord: "venter gjester"... why???? og så legger de ut bilde av strikkepinner, med 4 omganger strikket... "nytt prosjekt på gang".... og så får de likes og svar: "så fint".... why ????? Dette er en av grunnen til at jeg fikk fullstendig nok, og slettet hele FB-kontoen min. Jeg orker ikke bruke livet mitt på skiten lenger, og er nå fullstendig tilfreds med å pleie vennekontakter på gamlemåten. Anonymous poster hash: f1956...415
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #41 Skrevet 13. januar 2014 Statuser ala "i dag har jeg klemt 15 modne kviser" Og generelt kleine sexistiske og diskriminerende innlegg. Alle disse kommer fra hvite, krenkte menn. Spyyy Anonymous poster hash: fa23a...a57
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #42 Skrevet 13. januar 2014 Grunnet alle ovennevnte punkter har Facebook utspilt sin rolle og jeg har hoppet av for lengst. Anonymous poster hash: 552c8...044
Gjest MMJ Skrevet 13. januar 2014 #43 Skrevet 13. januar 2014 Det dummeste og mest harrye jeg ser ei 3.barnsmødre som legger ut nye "se hvor deilig jeg er" bilde annenhver dag. Skikkelig selfie med trutmunn, sexy blikk... Oh yeaaah! Og så er det alle veninnene som skriver "Åååååhhhh, du er så fin. Søte deg. Du er så vakker. Du skulle vært modell". En stund lo jeg, nå blir jeg helt lamma, haha.... sitter bare og måper! Ehhhh. Hvorfor akkurat 3 barnsmødre?? Er det mer godtatt om en tobarnsmor legger ut bilde?? Jeg er selv 3 barnsmor. Legger ikke ut trutmunn eller kroppsbilder, men hender jeg bytter profilbilde... Om folk skriver noe er det ikke det som er min hensikt ihvertfall. Det dummeste og mest harrye jeg ser ei 3.barnsmødre som legger ut nye "se hvor deilig jeg er" bilde annenhver dag. Skikkelig selfie med trutmunn, sexy blikk... Oh yeaaah! Og så er det alle veninnene som skriver "Åååååhhhh, du er så fin. Søte deg. Du er så vakker. Du skulle vært modell". En stund lo jeg, nå blir jeg helt lamma, haha.... sitter bare og måper! Ehhhh. Hvorfor akkurat 3 barnsmødre?? Er det mer godtatt om en tobarnsmor legger ut bilde?? Jeg er selv 3 barnsmor. Legger ikke ut trutmunn eller kroppsbilder, men hender jeg bytter profilbilde... Om folk skriver noe er det ikke det som er min hensikt ihvertfall. Ok, beklager Gjelder egentlig alle, mødre og ikke mødre, Synes ikke noe om å "flashe" seg selv på nett bare Ellers, fine smilebilder synes jeg er fint! Men sånn "se hvor digg jeg er"-bilder synes jeg ikke noe om Er det ok ellåååårrrr
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #44 Skrevet 13. januar 2014 Hater når folk skriver masse personlig og nærmest trygler som sympati og støtteerklæringer.. om angsten sin og diverse. Blokkerer stadig venner som irriterer meg, heh Jeg bruker utelukkende facebook til å holde kontakt med venner og familie, men alt foregår privat, i lukkede grupper og privatmeldinger. Lenge siden jeg slutta å oppdatere statuser.. Føler at gamlingene har tatt over og ødelagt hele facebook. Anonymous poster hash: b4ab8...001
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #45 Skrevet 13. januar 2014 Noen som vil kjøpe denne (grusomt stygge) rosa veska til meg? Skal bruke den som stelleveske når prinsessa kommer. Elsker den veska, må ha den! Mas i evigheter om den veska, før endelig typen kjøpte den til henne. Anonymous poster hash: a8ea9...9cc
Trultemor85 Skrevet 13. januar 2014 #46 Skrevet 13. januar 2014 Synes også det er litt flaut for de som daglig legger ut at de trener eller sjekker inn på trening Har selv kanskje skrevet om trening et par ganger året , men enkelte gjør det hver dag, hehe.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. januar 2014 #47 Skrevet 13. januar 2014 Irriterer meg over de som deler alle disse bildene med visdomsord med blomster, hjerter, fugler og alle mulige dyr. De som legger ut private ting som virkelig ikke egner seg for facebook, enkelte har ikke sperrer dessverre.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 13. januar 2014 #48 Skrevet 13. januar 2014 Har ei som alltid skriver hvor opptatt hun er. Hun skriver nøyaktig hvor langt hun har jogget, hvor lenge hun har vært ute og trent på hesten sin og hvor mye hun ellers har jobbet. Blir litt sånn.......jadda, vi VET du er bissi (som om ingen andre er det....Forskjellen er vel at ikke alle har behov for å detaljer hverdagene våre)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. januar 2014 #49 Skrevet 13. januar 2014 Del denne dersom du har verdtens beste hund/katt/søster/mor/kake.. Dersom du ikke deler denne er du for mobbing/psykiske problemer/mishandling...
skjotta Skrevet 13. januar 2014 #50 Skrevet 13. januar 2014 "Xxxxx mennesker/dyr utsettes for xxxxx hver dag/uke/mnd. 90% av de som leser dette bryr seg ikke nok til å dele denne statusen. Vis at DU bryr deg og del!" Psykisk utpressing er ikke greit i min verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå