Gå til innhold

Dummeste \ mest harry jeg ser på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når folk skriver under jobb\utdanning etc. : Livets harde skole.

Herregud det er så stigmatiserende, tenker jo ikke annet når ansiktet til vedkommende dukker opp at de har levd et hardt og uført liv.

Alle opplever livets karamell på godt og vondt, men LIVETS HARDE SKOLE?

Gi meg styrke!

Anonymous poster hash: 5571c...d76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har flere på min venneliste som har levd et tøft liv, men det vet jo vi vennene. Synes du er veldig dømmende. Hvorfor ikke bare slette "venner" som byr deg i mot?

Anonymous poster hash: a9ab2...aa3
Skrevet

Sivilsstatus: Det er komplisert..

Vegginnlegg der kjærester skriver kleine beskjeder til hverandre. Og det nesten er umulig å forstå fordi rettskrivingen ikke er tilstede!

Generelt det 14iser deler og skriver.

Gruppa: Rett til å være korset når og hvor jeg vil! (Den er så Harry den! OMG)

Anonymous poster hash: 72fd0...081

Skrevet

Har noen jeg også som skriver det.

Da tenker jeg at de har levd "på kanten". Uten noe som helst utdannelse og gjerne NAV`er.

Tenker ikke noe spesielt egentlig, bortsett fra at jeg er glad det ikke er meg.

Anonymous poster hash: 4c850...81a
Skrevet

De som har "livets harde skole" som utdanning/jobb blant mine facebook-venner, er de som lever av NAV. Det er vel flere som har gått livets harde skole, uten å leve av NAV, men det listes da ikke opp på Facebook. Kanskje ikke rart man blir litt dømmende?

Man MÅ jo heller ikke skrive hvilken utdanning/jobb man har, hvorfor ikke bare la være?

Skrevet

Litt styrke er sendt deg - håper du mottar det før du bukker under.

Anonymous poster hash: 730fa...cd6

Skrevet

Det mest harry jeg ser på Facebook er godt voksne damer som er dobbeltmiralistiske som bare det! Det ene øyeblikket trykker de ut om naturlig skjønnhet, det vakre med å eldes naturlig, heller classy med hengepupper enn trashy med silikon osv...

I neste øyeblikk har de nytt profilbilde med trutmunn og hengepuppene godt presset opp. Joggu sa jeg classy...

Anonymous poster hash: 72dd5...fc6

Skrevet

Det som irriterer meg er de så må dele alle sangene de hører på og de som skriver halve (interne)statuser.

Skrevet

Folk som skriver; "Er så trist, naboen er død". Og når noen spør hvem, så får de til svar; " Det trenger jeg ikke å svare på!!!" Ehh... ok ;)

Anonymous poster hash: a9ab2...aa3
Skrevet

Må innrømme at det som setter i gang brekningsrefleksen min er når voksne jenter/damer slår opp stort på veggen venninner "du er best, snuppa, supergla' i deg <3 <3 <3" "så fin du er, vennen min! Nei, du det <3 nwåå, takk, men det er nok du! *smaskesmask*" ikke helt min kopp te, så da blar jeg fort nedover :)

Skrevet

De som skriver "livets harde skole " er de som ikke har en utdanning og gjerne lever av NAV. De følte vel for å fylle ut noe i det tomme feltet på profilen deres som viser hva de ikke har oppnådd her i livet.

Anonymous poster hash: bece6...644

Skrevet

Det som irriterer meg er de så må dele alle sangene de hører på og de som skriver halve (interne)statuser.

Akkurat det med sanger kan komme opp automatisk uten at man faktisk poster det.

Det kommer an på innstillingene man har på spotify for eksempel... Det er ikke sikkert personen er klar over det selv en gang!

Anonymous poster hash: 99006...250

Skrevet

De som irriterer meg mest er de som skriver kryptiske statuser på Facebook, men som ikke vil si hva det er...

Altså slik som:

Kjersti: "Åh, er så lei meg i dag"

Ida: "hva har skjedd???"

Kjersti: "Vil ikke prate om det"

Det er bare.....så....teit.... Har en venninne som ofte gjør det, jeg vet alltid hva det gjelder da, fordi hun forteller det. Skjønner bare ikke hvorfor hun skriver slikt på facebook.

Anonymous poster hash: 99006...250
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Må innrømme at det som setter i gang brekningsrefleksen min er når voksne jenter/damer slår opp stort på veggen venninner "du er best, snuppa, supergla' i deg <3 <3 <3" "så fin du er, vennen min! Nei, du det <3 nwåå, takk, men det er nok du! *smaskesmask*" ikke helt min kopp te, så da blar jeg fort nedover :)

Uff, ja, brekker meg av det jeg og. Disse nymoderne ordene som "søtaa", "penaa", "schnuppaaa" og sånt kvalmende fjortisprat på veggen til 30 år gamle flerbarnsmødre... Lyser dum blondine lang vei, dessverre.

Skrevet

jeg har ett par venner som MÅ legge ut bilder av ALLE sine måltider... why???

og så tar de bilde av duk og dekket bord: "venter gjester"... why????

og så legger de ut bilde av strikkepinner, med 4 omganger strikket... "nytt prosjekt på gang".... og så får de likes og svar: "så fint".... why ?????

Skrevet

Sivilsstatus: Det er komplisert..

Vegginnlegg der kjærester skriver kleine beskjeder til hverandre. Og det nesten er umulig å forstå fordi rettskrivingen ikke er tilstede!

Generelt det 14iser deler og skriver.

Gruppa: Rett til å være korset når og hvor jeg vil! (Den er så Harry den! OMG)

Anonymous poster hash: 72fd0...081

Haha, lurer på om vi har en felles venn😀

Skrevet

Det verste er alle disse visdomsordene folk deler, og bilder fra "morsomme" grupper.. Greit, noen er fine og morsomme, men jeg er så drittlei! Er alltid damer på 45+ som poster de og spammer hele veggen..

Jeg skjems litt, men mamma er faktisk den verste... Hun har akkurat skjønt hvordan man deler og hvor man finner dette, så nå poster hun sånne bilder hele tiden...

Anonymous poster hash: afcd4...274
Skrevet

Det verste er alle disse visdomsordene folk deler, og bilder fra "morsomme" grupper.. Greit, noen er fine og morsomme, men jeg er så drittlei! Er alltid damer på 45+ som poster de og spammer hele veggen..

Jeg skjems litt, men mamma er faktisk den verste... Hun har akkurat skjønt hvordan man deler og hvor man finner dette, så nå poster hun sånne bilder hele tiden...

Anonymous poster hash: afcd4...274

du kan klikke oppe til høgre på sånne "visdomsord" ( og spill !!!) og blokkere DEN leverandøren, når du har gjort dette 80-90 ganger, så har du blokkert de fleste "sider" ...

Skrevet

Jeg blir gal av de som legger ut hele livet på Facebook, poster bilder av barnet mitt selv om jeg har lagt ned veto og ikke minst, de som sier A, men nekter å si B 

Anonymous poster hash: 4f2f1...49c
Skrevet

Det mest harry er de som at kåte på opmerksomhet, som skriver RIP føre liket er kaldt!

Anonymous poster hash: 29fd2...684
Skrevet

"fy f***, enkelte" mennesker" kan ta seg en bolle! Så unødvendig og holde på slik, la oss være i fred, verste helga mi noen sinne og det er DIN skyld din pungrotte! Bla bla bla dust og terrorist"

"hva har skjedd? Hvem har gjort hva? "

" tar det på privaten, vil egentlig ikke snakke om det"

Ehm, neivel?

Skrevet

Jeg får helt hetta av de som legger ut ...

1) Linker til ymse rørende historier og kommenterer med "Sterk lesning, jeg gråter inni meg" o.l.

2) Visdomsord med bilder av delfiner, hester med vinger, solnedgang av type "Grip dagen - i morgen kan du våkne opp og være død" og "del denne hvis du har verdens beste mor/far/sønn/datter/gullfisk/kjæreste/

butler".

3) Folk som virkelig ikke kan lage mat som tar bilde av ALL maten de lager ...("Beklager, men jeg synes at de brune kakao-protein-stevia-eggehvite-pannekakene dine ser avskyelig ut").

4) Folk som legger ut "gullkorn" fra barnemunn som får deg som pedagog til å tenke: "Au, da ..." :o

5) Statusoppdateringer om egen eller barns sykdom: "Da var NORO-viruset i hus igjen - Vesla og Mor spyr i kor".

6) ... og den dagen jeg kjøper noe av Idar Vollevik freser smådjevlene rundt på sparkstøttinge i Helvete

Skrevet

Men, hva synes dere er greit å legge ut da? Hos meg er det bare sånt vas som blir beskrevet her inne. Om jeg hadde slettet alt dette kunne jeg like godt skippet hele facebook.

Anonymous poster hash: 76a1a...c3b
Skrevet

Det dummeste og mest harrye jeg ser ei 3.barnsmødre som legger ut nye "se hvor deilig jeg er" bilde annenhver dag. Skikkelig selfie med trutmunn, sexy blikk... Oh yeaaah! Og så er det alle veninnene som skriver "Åååååhhhh, du er så fin. Søte deg. Du er så vakker. Du skulle vært modell". 

En stund lo jeg, nå blir jeg helt lamma, haha.... sitter bare og måper! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...