Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 For 5. gang på 3 år er det utlyst en stilling til drømmejobben min. De andre gangene har jeg ikke blitt kalt inn til intervju en gang og bare fått en standard automatisert mail om at "vi Beklager, bedre lykke neste gang" Jeg er ikke overtroisk, men nå føler jeg at jeg trenger all den drakraft jeg kan få av de som kan med dette. Jeg fikk helt vondt inni magen når jeg skrev søknaden. Det tok 3 timer å skrive bare noen få avsnitt. Jeg håper det er godt nok. Jeg bare håper universet kan gi meg en sjanse og la meg få noe jeg har jobbet beinhardt for å oppnå. Takk for at du leste! Får jeg denne jobben så slipper jeg å jobbe korte vikariater som er dårlig betalte og som jeg ikke trives med. Vi kan endelig gå til banken da å søke huslån! Anonymous poster hash: 9d8ed...75e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Tvi tvi Anonymous poster hash: 358b9...a55
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Tvi tvi Anonymous poster hash: 358b9...a55 Anonymous poster hash: 9d8ed...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå