Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Kan man bruke vanlig kakedeig i den, eller må man bruke de oppskriftene som står i bruksannvisninga? Evt har du en god oppskrift? Anonymous poster hash: 954fd...cf5
Light of my life Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Kast cakepopjernet, det er totalt unødvendig. Cakepops lager du av kakebunn som smuldres opp og tilsettes litt veske (feks vaniljesaus) slik at konsistensen blir sticky. Du ruller så ut små baller som du lar stå litt i kjøleskap før du smelter sjokolade til å feste pinnen med + å dekke cakepopsene med. Enkelt og greit Lykke til med baking
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Var ikke det jeg spurte om jeg fikk det i gave til jul, så beholder det. Oppskrift på andre cakepops trenger jeg ikke. Men takk Anonymous poster hash: 954fd...cf5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Kast cakepopjernet, det er totalt unødvendig. Cakepops lager du av kakebunn som smuldres opp og tilsettes litt veske (feks vaniljesaus) slik at konsistensen blir sticky. Du ruller så ut små baller som du lar stå litt i kjøleskap før du smelter sjokolade til å feste pinnen med + å dekke cakepopsene med. Enkelt og greit Lykke til med baking Hva med å la være ¨svare om du ikke har svar på det hun spør om. Hva er poenget med å si at det hun har å bruke ikke er noe å ha.... Og jeg er uenig med deg. Jeg har laget cake pop mange ganger for hand men det er utrolig mye raskere og enklere å bruke et jern og etter at jeg fikk et i gave ser jeg liten grunn til å gjøre det på den tungvinte måten igjen. Men så er jeg ikke typen som elsker å stå timesvis på kjøkkenet og styre for at det skal bli flott og perfekt. Hva som føles unødvendig for deg kan være veldig flott for en annen tross alt. Hi Jeg har aldri brukt oppskriftene jeg fikk i heftet som fulgte med min jeg har kun brukt andre oppskrifter så det er bare å prøve seg fram Anonymous poster hash: 19ef4...094
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Kult Vil eggekuler 'utvide' seg eller blir det halve kuler? Det må jeg jaggu prøve sikkert morro for ungene Tusen takk for tips Når du fyller i hullene, hvor mye røre hadde du i da? Hi Anonymous poster hash: 954fd...cf5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Thanks nå blir det litt prøving Hi Anonymous poster hash: 954fd...cf5
Light of my life Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Kast cakepopjernet, det er totalt unødvendig. Cakepops lager du av kakebunn som smuldres opp og tilsettes litt veske (feks vaniljesaus) slik at konsistensen blir sticky. Du ruller så ut små baller som du lar stå litt i kjøleskap før du smelter sjokolade til å feste pinnen med + å dekke cakepopsene med. Enkelt og greit Lykke til med baking Hva med å la være ¨svare om du ikke har svar på det hun spør om. Hva er poenget med å si at det hun har å bruke ikke er noe å ha....Og jeg er uenig med deg. Jeg har laget cake pop mange ganger for hand men det er utrolig mye raskere og enklere å bruke et jern og etter at jeg fikk et i gave ser jeg liten grunn til å gjøre det på den tungvinte måten igjen. Men så er jeg ikke typen som elsker å stå timesvis på kjøkkenet og styre for at det skal bli flott og perfekt.Hva som føles unødvendig for deg kan være veldig flott for en annen tross alt. Hi Jeg har aldri brukt oppskriftene jeg fikk i heftet som fulgte med min jeg har kun brukt andre oppskrifter så det er bare å prøve seg fram Anonymous poster hash: 19ef4...094 Hva med å ikke henge seg opp i hva andre svarer? Pass på deg selv du. Hvemsomhelst med litt greie på baking vil si at et cakepopsjern er unødvendig. Mener ikke å tråkke noen på tærne, mente bare å gi HI et godt råd til hvordan man enkelt lager cakepops.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Hi her. Jeg liker ikke "vanlige" cakepops, jeg fikk jernet til jul, så det kaster jeg overhode ikke, termostaten i stekeovnen min er gått til H, så det jernet er veldig greit akkurat nå Men det går faktisk ann å svare på en annen måte...men burde vel ha lært etter 11 år her inne at noen bare ikke svarer på det man spør om Dessuten så kan man tydeligvis bruke det til andre ting enn cakepops også Anonymous poster hash: 954fd...cf5
Light of my life Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Hi her. Jeg liker ikke "vanlige" cakepops, jeg fikk jernet til jul, så det kaster jeg overhode ikke, termostaten i stekeovnen min er gått til H, så det jernet er veldig greit akkurat nå Men det går faktisk ann å svare på en annen måte...men burde vel ha lært etter 11 år her inne at noen bare ikke svarer på det man spør om Dessuten så kan man tydeligvis bruke det til andre ting enn cakepops også Anonymous poster hash: 954fd...cf5 Hvis du har hengt her i 11 år så syntes jeg det er rart du er så hårsår over å få et velmenende råd
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Light of my Life burde jekke seg kraftig ned- igjen. Anonymous poster hash: 29cdd...b3a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Både du og jeg har vel våre dager eller? Du vet ikke hvorfor jeg er hårsår nå? Eller er du synsk? Tror du jeg er like hårsår i alle tråder jeg har startet i 11 år? Kjenner du meg kanskje? Nei, som jeg tenkte Men du? Kos deg med de lettlagde cakepopsa dine så skal jeg gørrkose meg med å eksprimentere litt med både omelett, pannekaker og cakepops i det nye jernet mitt Anonymous poster hash: 954fd...cf5
*SommerFrisk* Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Kast cakepopjernet, det er totalt unødvendig. Cakepops lager du av kakebunn som smuldres opp og tilsettes litt veske (feks vaniljesaus) slik at konsistensen blir sticky. Du ruller så ut små baller som du lar stå litt i kjøleskap før du smelter sjokolade til å feste pinnen med + å dekke cakepopsene med. Enkelt og greit Lykke til med baking Har også det jernet. Og det går veldig mye fortere enn å bake en vanlig kake først, for så å smuldre den opp og tilsette fukt, for så å rulle til baller og så sette dem i kjøleskapet. Mye enklere å bare....steke dem i jernet og vips så er de ferdig. Tro meg, jeg har lagt mange mange kakepops:) Du kan bruke hvilken deig/røre du vil. Så lenge det hever funker det:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Light of my Life burde jekke seg kraftig ned- igjen. Anonymous poster hash: 29cdd...b3a Alle skal tåle alt hun sier, men andre veien? Aiaiaia Anonymous poster hash: 6dbfe...ec9
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 Hva koster er slikt jern? Anonymous poster hash: 29cdd...b3a
It's all about me Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Hva koster er slikt jern? Anonymous poster hash: 29cdd...b3a 349,- på Kitch'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå