Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Ønsker tips om hvilke type bæretøy dere anbefaler å bære spedbarn i? Kom gjerne med tips om hvor jeg bør kjøpe dette, og evt bæretøy til større barn. tusen takk! Anonymous poster hash: ec43e...60c
Appelsinpiken Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har ergobaby (sport, for det var eneste de hadde inne da). Bruker den den første tiden med spedbarnsinnlegg, men har også brukt den til 3-åringen på ferie. Er godt fornøyd og skal nå også ha meg ergobaby stowaway til å bære storesøster i på ferie får kjøpt ergobaby på barnas hus, og de fleste barneutstyrsbutikker på nettet.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Du finner veldig mye nyttig informasjon på tettinntil. Hvis jeg skulle anbefalt ett bæretøy til nyfødt måtte det være elastisk sjal. Til litt eldre barn ville jeg gått for Manduca eller Mei tai. Manduca kan brukes til barnet er ca.4 år. Anonymous poster hash: a28e8...d2c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Glemte å taes hvordu kan kjøpe dette. Du kan finne masse fint og så godt som ubrukt på finn.no. Mye billigere enn å kjøpe nytt:) Anonymous poster hash: a28e8...d2c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har brukt elastisk sjal inne og ergobaby ute da jeg synes det er litt knotete å feste sjal i bilen eller ute på asfalten uten at det blir drittent. Synes sjalet virker best for meg og baby. Men ergobaby med innlegg er en god andreplass. Dette er litt avhengig av hva du skal, men hvis du for eksempel skal en tur på butikken kan du knyte sjalet før du går ut hjemmefra og bare putte babyen i når du går ut av bilen:) Da slipper du å miste ende i bakken. Hvis du derimot skal litt her og der så er det litt verre:) Anonymous poster hash: a28e8...d2c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Vi brukte sjal førse leveår. Deretter gikk vi over til ergo. Begge deler funker fint for bærere som både er høye og lave. Anonymous poster hash: 027d6...636
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Caboo bæresjal er genialt det første halvåret! Ferdigknyttet elastisk bæresjal, som man enkelt strammer på seg ved hjelp av ringer; http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1178617&b_kid=1178619 Anonymous poster hash: f6a0b...b85
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Hi her! Så mange fine tips. Jeg skal sjekke ut, ser veldig lettvint ut med elastiske da så endel på tettinntil som jeg fikk tips om også. Anonymous poster hash: ec43e...60c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Til nyfødt anbefaler jeg meitai med sjalstropper. Det er helt fantastisk bærekomfort Fra ungene var rundt 6 mnd brukte jeg Manduca og en meitai med klips. Sjekk tettinntil.no, der kan man få kjøpt mye fint til en billig penge Anonymous poster hash: d54c2...be4
LanzaroteJenta Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Caboo bæresjal er genialt det første halvåret! Ferdigknyttet elastisk bæresjal, som man enkelt strammer på seg ved hjelp av ringer; http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1178617&b_kid=1178619 Anonymous poster hash: f6a0b...b85 Jeg bruker Caboo og er kjempefornøyd. Har brukt annet bæretøy før og fått raskt vonde skuldre og rygg. Med Caboo kan jeg gå lenge uten å merke noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå