Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Er dette noe spennende?Hva jobber du evt som? Anonymous poster hash: 56170...f0b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har gått livets harde skole jeg. Med pedofili og det hele. At du vil studere pedofili er for meg helt sinnsykt. Anonymous poster hash: 027fd...9df
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Du bør ha en master i ped. Anonymous poster hash: af445...a6e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Bachelor i ped er bortkastet. Du må ha master skal det være verdt noe, og helst spesped - da har du gode jobbmuligheter. Anonymous poster hash: b1468...fe8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Dette er vel det vi som er pedagogiske ledere/ barnehagelærere har er det ikke det da? Anonymous poster hash: 67a52...3b0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Dette er vel det vi som er pedagogiske ledere/ barnehagelærere har er det ikke det da? Anonymous poster hash: 67a52...3b0 Nei, ped.ledere/barnehagelærere har førskolelærerutdanning. Bachelor i ped er en teoretisk og relativt ubrukelig utdanning. Anonymous poster hash: b1468...fe8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Jeg jobber som ped.leder i barnehage med barnehagelærer utdannelse. Den ene assistenten på avdelingen min har en bachelor i pedagogikk. Hun vet ikke hva hun skal bruke den til selv engang og det eneste hun fikk jobb som var assistent.. Anonymous poster hash: 1442e...f06
hallaballakamma Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Dette er vel det vi som er pedagogiske ledere/ barnehagelærere har er det ikke det da? Anonymous poster hash: 67a52...3b0 Nei, ped.ledere/barnehagelærere har førskolelærerutdanning. Bachelor i ped er en teoretisk og relativt ubrukelig utdanning. Anonymous poster hash: b1468...fe8 Viss du sier det, så betyr det at du ikke har fått noe ut av utdanningen? Kanskje det ikke var det rette for deg. Mange jeg vet om har fullført pedagogikk i bachelor. Som fikk jobb med engang, men selvfølgelig, de som har master stiller sterkere frem og får bedre jobb med bedre lønn. Men sånn er det vel med alle? Av hva du oppnår med utdanningen du tar, det avhenger av hva du velger å spesialisere deg innenfor, for du kan bli så mangt! Pedagogikk har mange muligheter, med gode lønn for tiden.
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2015 #10 Skrevet 28. juni 2015 (endret) Bachelor i ped er bortkastet. Du må ha master skal det være verdt noe, og helst spesped - da har du gode jobbmuligheter. Anonymous poster hash: b1468...fe8 Ikke enig. Jeg har BA i gen.ped. Har fordypning i spes.ped. og latterlig bra snitt. Fikk jobb som spes.ped. i skolen lenge før jeg var ferdig Halvveis i MA-løpet i spes.ped. nå. Endret 28. juni 2015 av MammantilNurket
hallaballakamma Skrevet 29. juni 2015 #11 Skrevet 29. juni 2015 Bachelor i ped er bortkastet. Du må ha master skal det være verdt noe, og helst spesped - da har du gode jobbmuligheter. Anonymous poster hash: b1468...fe8 Ikke enig. Jeg har BA i gen.ped. Har fordypning i spes.ped. og latterlig bra snitt. Fikk jobb som spes.ped. i skolen lenge før jeg var ferdig Halvveis i MA-løpet i spes.ped. nå. Enig med deg, har flere venner som har fått bra jobb etter endt utdanning. Noen snakker uten å vite hva det går i, vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå