dørmatta Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 For en usæriøs mann !!!! Jeg fikk jobb der for over to månder siden. Jippi tenkte jeg. Ba om masse vakter å de trengte folk. Jeg masa hver uke i over en måned. Men fikk aldri svar når jeg tok kontakt. Te slutt gadd jeg ikke mase mer. Så tar han kontakt etter to månder og vil betale meg for de 4 dagene jeg hadde jobbet der. Men mottar aldri noe betaling. Ikke kontrakt heller. Så i dfda
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Så i dag tok han å postet ut om ledig stilling. Da ble jeg snurrt. Og sier jeg vil jo ha jobben. Han trodde ikke jeg var intressert. Og han syntes jeg var frekk som likte å ha det renslig på jobb. Han tok det som kritikk. Og mente i tillegg på at jeg hadde klaga på alle de andre som jobbet der. Hvor får han det i fra. Så han likte meg ikke da. Så usæriøs!!!! Anonymous poster hash: 958e6...a83
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor tar du ikke dette opp med han? Anonymous poster hash: e4a77...a69
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Så i dag tok han å postet ut om ledig stilling. Da ble jeg snurrt. Og sier jeg vil jo ha jobben. Han trodde ikke jeg var intressert. Og han syntes jeg var frekk som likte å ha det renslig på jobb. Han tok det som kritikk. Og mente i tillegg på at jeg hadde klaga på alle de andre som jobbet der. Hvor får han det i fra. Så han likte meg ikke da. Så usæriøs!!!!Anonymous poster hash: 958e6...a83 Var dette en butikkjobb? Anonymous poster hash: e4a77...a69
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Tok det opp med han. Han bare sa jeg ikke virket intressert. og siden jeg likte å ha det så ryddig (noe han ikkje brydde seg om) så var jg irettesettende.. og syntes det var frekkt så ferskt i en jobb Anonymous poster hash: 958e6...a83
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Gatekjøkken. Anonymous poster hash: 958e6...a83
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Så i dag tok han å postet ut om ledig stilling. Da ble jeg snurrt. Og sier jeg vil jo ha jobben. Han trodde ikke jeg var intressert. Og han syntes jeg var frekk som likte å ha det renslig på jobb. Han tok det som kritikk. Og mente i tillegg på at jeg hadde klaga på alle de andre som jobbet der. Hvor får han det i fra. Så han likte meg ikke da. Så usæriøs!!!! Anonymous poster hash: 958e6...a83 Uten at jeg vet nøyaktig hva som har skjedd, kan det jo høres ut som at du har "gått litt hardt ut". Er jo smart å ta opplæring og bli litt kjent, før man begynner å komme med innspill på ting som bør endres/gjøres annerledes. Dette til tross for at dine innspill sikkert var gode. Når det er sagt, er det totalt uakseptabelt at du ikke har fått lønn og kontrakt. Og tingene han var misfornøyd med ved deg, burde du fått en ryddig tilbakemelding på og mulighet til å tilpasse deg. Er jo det som er poenget med opplæring, nemlig å bli opplært! Anonymous poster hash: 3165c...0f4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Hahaha, vært på jobb i fire dager, og klager på renslighet, du er ikke mye smart! Jeg ville også latt være å kontakte deg igjen. (og selvfølgelig er det på et gatekjøkken, og han sier rett ut til deg at han ikke synes at renslighet er viktig) Kontakt Mattilsynet da vel 👼 Anonymous poster hash: 098b1...959
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Hvor er det gatekjøkkenet da? Syns bare at det minnet med skummelt mye om min tidligere sjef fra ett gatekjøkken!! Anonymous poster hash: 55e75...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå