I scream for icecream! Skrevet 12. januar 2014 #51 Skrevet 12. januar 2014 Har jobbet mange år i barnehage, og synes bleieskift var en av de koseligste tingene jeg gjorde. Det var fint å kunne tilbringe litt rolig tid med ett og ett barn. Noen ganger sang vi, andre ganger hadde vi fine samtaler om alt mellom himmel og jord. Har skiftet på venninners barn også, og har alldeles ikke noe problem med det.
Madolyn Skrevet 12. januar 2014 #52 Skrevet 12. januar 2014 Har ingen problemer med å skifte på egne eller andres barn. Ser på det som hyggelige kosestunder, så fremt barnet klarer sånn noenlunde å ligge stille da
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #53 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er ikke spesielt glad i å skifte bleier eller tørke snørr på noen unger, men jeg har ikke noe problem med å gjøre det på andres barn heller. Det ville jo vært temlig sært å ikke skifte på eller tørke ungenes venner når de er på besøk eller å passe venners barn i bytte for at de passer mine noen ganger. Anonymous poster hash: 79084...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå