Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Merkelig det der, hvordan det føles som en stor glede å få skifte på mitt eget barn, mens jeg nok hadde brekt meg om jeg måtte skifte på andre. Eller tørke snørr for den saks skyld! Føler alle det slik? Anonymous poster hash: 10838...2af
ingjo79 Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Det er vel ikke noe problem. Men vi er jo forskjelligehadde ikke gjort meg noe iallefall.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Har jeg aldri hatt problemer med. Men så jobber jeg på sykehus og har høy terskel for lukter og gris. Men som mor må jeg si at bæsj i trusa fortsatt plager meg. Hvor glad jeg er for at jenta vår bæsjer på do! Anonymous poster hash: 2f3b9...23b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Jeg jobber i barnehage, så det gjør jeg daglig, det er ikke det morsomste jeg gjør i jobben min, men har ingenting imot det Anonymous poster hash: 1f627...59b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 jobbet 6 år i barnehage,så ja Anonymous poster hash: 31892...d11
Tante Gustava Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Ikke noe problem å skifte bleie på andres barn, det har jeg gjort mange ganger. Både familie, venners barn og kollegaers barn. Ikke noe ekkelt ved det. Men så er jeg jo også sykepleier, og skifter bleie på voksne også uten problemer...
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Det gjør meg ikke noe å skifte på andre barn. Men det er bare mine barn jeg kan skifte bleie på mens jeg koser meg. Har så store barn at det er et par år siden jeg skiftet bleier
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Ikke noe problem å skifte bleie på andres barn, det har jeg gjort mange ganger. Både familie, venners barn og kollegaers barn. Ikke noe ekkelt ved det. Men så er jeg jo også sykepleier, og skifter bleie på voksne også uten problemer... Seriøst, uten problemer på voksne også? Puh godt å høre. Var så flau da jeg tok KS og sykepleierne måtte sette kateter på meg.. Og skifte blodig laken.. Anonymous poster hash: 10838...2af
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 Jepp. Å skifte bleier på unger er lett, på gamle demente med diaré derimot.....da snakker vi drittjobb! Men greier det også jeg... Anonymous poster hash: 6844e...700
Nettie+jentungen Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Skifter på andres barn på jobb, jeg koser meg faktisk med det, for under et bleieskift får man litt rolig tid (vel, i blant) og kan tulle og synge litt. Bare jeg og barnet Derimot ser jeg ikke meg selv skifte bleie/vaske et voksent menneske.. Så er veldig glad for at andre mennesker tar seg av den jobben
Tante Gustava Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Ikke noe problem å skifte bleie på andres barn, det har jeg gjort mange ganger. Både familie, venners barn og kollegaers barn. Ikke noe ekkelt ved det. Men så er jeg jo også sykepleier, og skifter bleie på voksne også uten problemer... Seriøst, uten problemer på voksne også? Puh godt å høre. Var så flau da jeg tok KS og sykepleierne måtte sette kateter på meg.. Og skifte blodig laken..Anonymous poster hash: 10838...2af Du kan bare slappe av, ingen som jobber i helsevesenet plages av å legge inn kateter eller skifte blodige laken. Dagligdags for oss, og vi har opplevd så mye verre... Det "ekleste" jeg har vært med på er pasienter som har kastet opp avføring... Men da mer ekkelt fordi jeg syns så synd på den det skjer med, må jo være helt grusomt.
Fru.Frøken Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 Har bare skiftet bleie på tantebarn, men ser frem til å kunne skifte på egne da hehe
Himmel og hav Skrevet 11. januar 2014 #14 Skrevet 11. januar 2014 Har aldri demret for meg en gang at det skulle være rart eller ekkelt, men så har jeg skiftet bleie og tørket snørr på andres unger fra jeg var 12. Så jeg hadde ganske mange års trening på andres småtasser før jeg startet egenproduksjon av bleiebrukere.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #15 Skrevet 11. januar 2014 Jepp, ikke noe problem. Skifter stadig på en venn av 2-åringen som er på besøk av og til. Det er faktisk enklere enn å skifte på min egen, fordi han ikke tør å trasse og sprelle like mye. Bæsj er bæsj. Anonymous poster hash: ff24d...00e
me_87 Skrevet 11. januar 2014 #16 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har vært både dagmamma å jobbet litt i barnehage så det ser jeg ikke på som noe problem
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #17 Skrevet 11. januar 2014 Merkelig.. Trodde faktisk flertallet var som meg! Kunne strukket meg til min søsters barn, men ikke feks min svogers. Anonymous poster hash: 10838...2af
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #18 Skrevet 11. januar 2014 er enklere med egne. babybleier går greit uansett, men sånn 1-2 årings bæsjebleier som ikke er mine barns sine... æsj! og det til tross for at mine barn har en jævlig bæsjlukt. Anonymous poster hash: 0d93c...1e5
Englenemine Skrevet 12. januar 2014 #19 Skrevet 12. januar 2014 Selvfølgelig, jobbet noen år i barnehage. Skjønner ikke helt spørsmålet igrunn.... Det burde vel alle synes går greit.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #20 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har aldri kost meg med bleieskift, men har ikke noe større problem med å skifte bleier på andres barn enn mine egne. Anonymous poster hash: eb2e4...1bf
:)novemberbarn:) Skrevet 12. januar 2014 #21 Skrevet 12. januar 2014 Ingen problem med det. Har skiftet på andres barn i mange år. Har jobbet i bhg. Og jobber nå på sykehjem, så det er dagligdags. Har også jobbet på sykehus og ble kurert for vonde lukter der etter nesten åtte år.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #22 Skrevet 12. januar 2014 Jeg jobber på føden og skifter bleie på nyfødt titt og ofte. Det er selvfølgelig ikke ekkelt i det hele tatt, ingenting med babyer er ekkelt men vet ikke om jeg kunne sagt det sammen om større barn..2-3 år gamle. Anonymous poster hash: c5773...8a6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. januar 2014 #23 Skrevet 12. januar 2014 Ikke noe problem å skifte bleie på andres barn, det har jeg gjort mange ganger. Både familie, venners barn og kollegaers barn. Ikke noe ekkelt ved det. Men så er jeg jo også sykepleier, og skifter bleie på voksne også uten problemer... Seriøst, uten problemer på voksne også? Puh godt å høre. Var så flau da jeg tok KS og sykepleierne måtte sette kateter på meg.. Og skifte blodig laken.. Anonymous poster hash: 10838...2af Du kan bare slappe av, ingen som jobber i helsevesenet plages av å legge inn kateter eller skifte blodige laken. Dagligdags for oss, og vi har opplevd så mye verre... Det "ekleste" jeg har vært med på er pasienter som har kastet opp avføring... Men da mer ekkelt fordi jeg syns så synd på den det skjer med, må jo være helt grusomt. Hæ , går det virkelig ann å kaste opp avføring?? Om det hadde skjedd meg tror jeg jeg hadde blitt ganske hysterisk...
mamma_bergen Skrevet 12. januar 2014 #24 Skrevet 12. januar 2014 Har jobbet i helsevesenet i over 10 år, så å bytte på småbarn/babyer er bare barnemat
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #25 Skrevet 12. januar 2014 Selvfølgelig, jobbet noen år i barnehage. Skjønner ikke helt spørsmålet igrunn.... Det burde vel alle synes går greit. Hva mener du? Synes ikke det går greit i det hele tatt! Lukter ekkelt, og er andre menneskers kroppsvesker! Hvorfor burde alle synes det går greit? Jeg jobber på kontor, hvor det ikke er behov for bleieskift:) Anonymous poster hash: 10838...2af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå