*Novemberprinsesse2013* Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Fødte en jente i uke 36, hun var da litt prematur og hadde svak gulsott så hun fikk mme fra start av. Først ble hun koppmatet ( for jeg ville amme, men melken tok sin tid) hun var ikke særlig sugevillig med puppen så vi prøvde flaske og det gikk. Men nå i kveld så ville hun plutselig ha pupp, har litt melk igjen og trenger nå råd for å øke produksjonen. Er det noen andre som har opplevd dette? At flaskebarn som har vært lite sugevillig med puppen, plutselig suger helt fint? Ble litt rotete :-)
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2014 Hun er nå forresten 6 uker, og jeg ga opp amming etter 3 ukers prøving.
kokosyklus Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Helt enig. Sett av noen dager og få dette til, så kan du rusle ut i verden igjen og amme. Jeg har gjort begge deler og så nå at jeg gjerne ville forsøkt hvis det hadde gått knirkefritt. Ikke press deg Legg ho til ofte
Elin snart mamma til 3 Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Håndmelk istede for å pumpe. Da øker produksjonen lykke til!! Min første hadde akkurat samme historie som din, men han ble flaskebarn
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2014 Ble flaskebarn her også:-)
QueeenBeee Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Et kjerring råd venninna mi fikk var å spise havregryns grøt, skal vist være godt for produsjonen, samt å pumpe. Enten for hånd eller med maskin, det gjorde svigerinna mi da det holdt på å gå galt =) Lykke til
M3 :-) Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Legge henne til ofte. Om du orker amme om natten så øker produksjonen raskere :-)
herewego Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Legg henne til så ofte som mulig, spis havregrøt/ havregryn og drikk mye vann! Pump, håndmelk eller legg henne til minst hver 2. time i starten. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå