Bustetroll Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Du savner det så mye at du nesten kan felle en tåre..... Når du har lagt det for kvelden....
Gjest Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 - når han nusser meg og ser forelsket ut tilbake
Madolyn Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Du har fått 3-4 timer avbrutt søvn i døgnet i måned etter måned, du har ikke fått trent, vært på kafè eller ute med vennene dine på et halvt år, sexlivet med mannen har gått til helvete og kroppen ser ut som en blekfet svamp, og likevel så elsker du babyen din så mye at hjertet nesten sprenges
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Når vi står opp og ungen sier "det lukter bæsj av munnen din, mamma" og det for meg klinger nesten som et kompliment;-) hvordan får man til det? Følelsene for barnet mitt er som en forelskelse bare uten usikkerheten og egoet som ellers følger med Anonymous poster hash: dc094...188
Frenzia Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Når det deler generøst av snørrbarten sin i et skikkelig vått kyss midt på truten din når du henter det i barnehagen, og du blir helt henrykt, - og tørker bare vekk den overførte snørra på din egen bart uten å hefte deg noe mer ved det.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Når du etter en lang dag "endelig" har lagt 6-åringen og gleder deg til å slenge deg på sofaen. Men så begynner man å bli så rastløs etter noen timer og går inn og henter ungen og bærer rundt på den langen kroppen mens han fortsatt sover som en stein, bare for en ekstra lang kos. Anonymous poster hash: ad487...774
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Når du har lagt barnet og savner det allerede når du har kommet på stua.... Anonymous poster hash: f541a...5d5
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Når du håper at barnet ditt våkner på natten så du kan ta ham inn i sengen til deg og holde rundt ham resten av natten, selv om du vet du ikke får sove et sekund med ham i sengen. (Da trodde jeg seriøst det hadde klikka for meg. Han har aldri vært noe sovebarn, og de 2 siste årene har stort sett handlet om å få tatt igjen nok søvn til i det hele tatt å fungere...) Anonymous poster hash: b843c...e16
me_87 Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Når du syns han er super skjønn bare han sier en så enkel setning som "hei mamma". Når du først gleder deg til barnefri helg,for så å ha det forferdelig fordi du savnet barnet ditt sånn.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 På butikken her en dag roper 4 åringen,da han har rundet hjørnet på ene butikkhylla: "Mamma????" "Jaaa, lille venn" svarer jeg og tenker, hva er det han vil ha nå da.... "Jeg er glad i deg jeg, mamman min" svarer han Smeltet hjertet mitt og vi fikk noen hyggelige kommentarer fra andre handlende. Anonymous poster hash: c4438...41a
me_87 Skrevet 11. januar 2014 #14 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Også er han kjempe skjønn når han sier en så enkel setning som: Natta mamma,også gir han slengkyss Endret 11. januar 2014 av me_87
Fertila Skrevet 11. januar 2014 #15 Skrevet 11. januar 2014 Når man blir jublende glad når gullet endelig bæsjer og danser ut på badet for å skifte møkkableie, for så å studere den vesle brune diamanten i bleia med stor fornøyelse.
Dundra Skrevet 11. januar 2014 #16 Skrevet 11. januar 2014 For en koselig tråd Jeg har måttet sove inne hos jenta mi noen dager nå, og da hender det hun holder det gående en god stund midt på natten. Men selv om jeg er stuptrøtt og kjempeirritert fordi hun ikke bare kan sove, klarer jeg ikke la være å dra på smilebåndet og bli varm i hjertet når jeg ser et søtt omriss av det lille hodet hennes stikke opp av sengekanten og hører "Mamma, mamma, mamma??"
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 11. januar 2014 #17 Skrevet 11. januar 2014 Når du irettesetter jr. for å prøve å bade i hundeskåla og han snur seg mot deg mot verdens vakreste smil og deretter kommer gående mot deg for å gi en klem... Klarer jo ikke å være streng da jo....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #18 Skrevet 11. januar 2014 Når du egentlig er trøtt og irritert fordi han vekker deg midt på natten,men må likevel smile når du hører småen på 2 år ligger i tuller i sengen med å late som han snorker. Også hører jeg plutselig at han ligger i sengen sin å sier: Tittei! BØØØ! Tittei! BØØØ! Skjønne lille prinsen min Anonymous poster hash: 94bc1...bb3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #19 Skrevet 11. januar 2014 Når det har illeluktende bæsj fra hæl til isse, og gliser stort til meg på stellebordet, med to små fortenner oppe og nede. Når det er lei av leken sin, ser bort på meg med undring i blikket, for så å begynne å gråte aua-gråten sin med et intenst lydnivå, og strekker armene mot meg, bare for litt kjærlighet. Når det vekker meg på natten etter en gørrslitsom dag, bare for å kjenne armene mine rundt seg. Når jeg får et skikkelig vått åpen-munn-kyss på kinnet, haken, eller hvor som helst andre steder, og kysset ender med et heftig bitt. Anonymous poster hash: 5314d...0b8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #20 Skrevet 11. januar 2014 Når du etter en lang dag "endelig" har lagt 6-åringen og gleder deg til å slenge deg på sofaen. Men så begynner man å bli så rastløs etter noen timer og går inn og henter ungen og bærer rundt på den langen kroppen mens han fortsatt sover som en stein, bare for en ekstra lang kos. Anonymous poster hash: ad487...774 Dette syntes jeg bare høres sykt ut. Anonymous poster hash: f85c5...a3b
Meg og alle gutta Skrevet 11. januar 2014 #21 Skrevet 11. januar 2014 når du får tårer i øynene bare av å sitte å se på det.. Det hender meg ofte. Trenger ikke si og gjøre noe spesielt. Jeg er så uendelig glad i og takknemlig for de nydelige guttene mine at jeg får tårer i øynene bare av å se på dem.
Bustetroll Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #22 Skrevet 12. januar 2014 når du får tårer i øynene bare av å sitte å se på det.. Det hender meg ofte. Trenger ikke si og gjøre noe spesielt. Jeg er så uendelig glad i og takknemlig for de nydelige guttene mine at jeg får tårer i øynene bare av å se på dem. Det får jeg og! Jenta mi sitter ikke akkurat stille ofte. Men på kvelden når hun er trøtt, så har vi alltid 1 kosetime i sofaen (Hun løper frem og tilbake, er ikke stille;P) Da kan det hende jeg får ha henne liggende på magen min eller sittende stille i 15 sekunder. Da vil jeg bare stoppe tiden, og sitte slik for alltid <3
Bustetroll Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #23 Skrevet 12. januar 2014 Når du går inn for å mate en fjerde gang etter baby er lagt, litt småirritert, men smelter helt når babyen etter et par sugetak ser opp på deg med verdens største tannløse smil. *elsk* Og når du smiler tilbake så ler han litt Før øynene omsider triller oppover og han sovner søtt i mamma sine armer Når det gjelder storebror så smelter jeg helt når jeg ufortjent får verdens største klem og han uten noen baktanker sier "du er verdens beste mamma" Elsker guttene mine ; ) Åh jeg gleder meg til min begynner å prate mer
Bustetroll Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #24 Skrevet 12. januar 2014 Når du egentlig er trøtt og irritert fordi han vekker deg midt på natten,men må likevel smile når du hører småen på 2 år ligger i tuller i sengen med å late som han snorker. Også hører jeg plutselig at han ligger i sengen sin å sier: Tittei! BØØØ! Tittei! BØØØ! Skjønne lille prinsen min Anonymous poster hash: 94bc1...bb3 Haha, så søtt Jeg flirer også på morningen, nå er hun på eget rom da, men bare en tygg vegg mellom så hører henne godt. Der sitter hun og babler og pludrer i vei. Verdens beste vekkerklokke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå