Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Er f... så lei av å bli lurt nå!!! Anonymous poster hash: 8562a...634
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Jeg merket det ikke. Så jeg fødte hjemme :/ hadde ikke maserier men kynnere. Mulig det er det samme? Anonymous poster hash: ca7ec...b6a
mbea Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Jeg merket det ikke. Med første dro jeg til sykehuset når vannet gikk, ankom med 9 cm åpning og pressrier, andre gang dro jeg så fort det føltest vondt og ble møtt av ambulanse på halvveien...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Wow! Ønsker helst ingen av de opplevelsene der.. noen forvarsel på dere da, som slimpropp e.l? Anonymous poster hash: 8562a...634
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Haha! Da er vi to. Jeg har gitt opp. Kommer vel til å føde hjemme:) Anonymous poster hash: 26d25...5e9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Slimproppen så jeg aldri noe til. #2 Ingen andre tegn heller. Bare kynnere. De kom i uke 16 og varte hele sv.skapet ut. Anonymous poster hash: ca7ec...b6a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Slimproppen så jeg aldri noe til. #2 Ingen andre tegn heller. Bare kynnere. De kom i uke 16 og varte hele sv.skapet ut.Anonymous poster hash: ca7ec...b6a dette ble rart.Jeg er nr #2 Anonymous poster hash: ca7ec...b6a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 ekte rier var kraftigere sånn at jeg gjerne ikke klarte å sitte i ro. måtte enten strekke ut ryggen bakover og etterhvert bøye meg fremover. slitsomt å prate under en rie. Anonymous poster hash: 85c25...ace
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 kynnere og masrier er ikke det samme.masrier er gjerne smårier som har liten effekt. kynnere er kun at magen strammer seg over det hele uten smerter. rier er sammentrekninger. kynnere er mer at magen spenner seg "utover". blir knallhard. ved rier er det nedersti magen elleri korsryggen det trekker seg sammen som et belte som strammer Anonymous poster hash: 85c25...ace
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Jeg gikk over flere dager med rier med fjerdemann. Viste seg at en operasjon i livmorhalsen gjorde at fødselen ikke startet normalt. Men jeg fikk en blødning samme kveld som riene startet, så hadde jeg rier innimellom, så noen perioder regelmessig, men uten at det tok seg opp. Etter tre dager begynte de å vare lenger, og jeg kjente toppen skikkelig (smerten "klemmer" til før den sakte slipper tak). Da dro jeg til sykehuset, ble strippet og hadde seks cm etter en time. Tredje var kanskje mer "normal" (da jeg ikke hadde dette arrvevet etter operasjonen). Da hadde jeg maserier av og på over en lengre periode. Hadde en tegningsblødning da også, to dager før fødsel. Merket en markant forskjell på maseriene og riene, da riene hadde skikkelig tak og smerten helt annerledes. Nummer to var også litt sånn. Jeg kjente når det ikke var lurerier lenger, smerten var mye mer "markant". Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå