Gå til innhold

Har du blogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du blogg? Morsomt å gå inn og lese på mammablogger :Hehe:  Kommenter din her! :tommelopp:

Anonymous poster hash: 89cfd...89b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...

Jeg kommenterer ikke min her ihvertfall, da du virker litt rar ut:)

Anonymous poster hash: 1c3dc...262

Skrevet

Nei det har jeg ikke.

Skrevet

Hvorfor synes du hun virker rar?
Fordi hun spør om noen her inne har blogg? Jeg lurer på det samma sjæl jeg, artig å lese mammablogger, men ikke nødvendigvis Ranveig Heitman sin :) Dvs, blogger som ikke er på topplista..

Skrevet

Ja, men ikke en "mammablogg". Det hørtes utrolig kjedelig ut. Jeg er et menneske. En av mine roller er å være mamma. Jeg er også kone, datter, venninne, kollega osv osv- heldigvis!

Skrevet

Linker forresten ikke til bloggen min her da jeg ikke vil at den skal knyttes til nicket mitt her inne.

Skrevet

Er bare å søke opp blogg.no da vel :)

Så slipper de av dem som har nick her å bli koblet opp mot bloggen sin.

Kan jo hende at de som diskuterer her, har uttalt seg uheldig, og får dette brukt mot seg dersom noen oppsøker bloggen de oppgir.

Skrevet

Jeg anser denne tråden for å være en personjakt.

Pass på og vern om dere selv!

Skrevet

Personjakt? Oh lord noen mødre er dramatiske....... Hun spør helt enkelt etter en blogg, neivel hvis dere ikke har blogg så ikke kommenter :-) Er det rart det er mye drama og krangler her inne...

Anonymous poster hash: 89cfd...89b
Skrevet

Ja, jeg har en blogg. Nei, jeg har ikke en mammablogg. 

Skrevet

Ja, har blogg, nei, blogger ikke om ungen min. Kun fritidsinteressen ;) 

Anonymous poster hash: e7406...bcc
Skrevet

slutten.no

Ååååh, sug lut ass!!

Anonymous poster hash: 55248...f19

Skrevet

Ja, men ikke en "mammablogg". Det hørtes utrolig kjedelig ut. Jeg er et menneske. En av mine roller er å være mamma. Jeg er også kone, datter, venninne, kollega osv osv- heldigvis!

Inspirert! Starter kollegablogg i morgen! Den skal handle om min rolle som kollega, oppturer og nedturer, og selvfølgelig med masse bilder av mine kollegaer i hverdagslige situasjoner som kaffepauser, dagsrapporter og toalettbesøk. Takk for tipset :-)

Skrevet

Inspirert! Starter kollegablogg i morgen! Den skal handle om min rolle som kollega, oppturer og nedturer, og selvfølgelig med masse bilder av mine kollegaer i hverdagslige situasjoner som kaffepauser, dagsrapporter og toalettbesøk. Takk for tipset :-)

Hyggelig å kunne inspirere. Jeg stiller som gjesteskribent anytime. Har utrolig mange pussige kolleger.

Skrevet

Personjakt? Oh lord noen mødre er dramatiske....... Hun spør helt enkelt etter en blogg, neivel hvis dere ikke har blogg så ikke kommenter :-) Er det rart det er mye drama og krangler her inne... Anonymous poster hash: 89cfd...89b

Hun har stukket av fra tråden, da hun innså at hun ikke ville få noe napp;)

Synes det er merkelig at dere stoler på personer som oppfører seg rart, i tillegg til å stikke av fra tråden..

Skrevet (endret)

Hmmm ... kanskje jeg skulle begynne å blogge? Kunne skrive om mitt spennende liv på landet:

- mine begivenhetsrike turer til Storsenteret.

- viktigheten av støttestrømper når man er preggiss.

- hvordan puppedusker kan jazze opp tilværelsen.

- lysfat.

- min forkjærlighet for mussérende vin (Fast spalte: "Ukens bobbliss til en hundrings")

- Dagens outfit på Nurket (Body og mykisbukser i ymse farger og fasonger).

- Min geniale Barselgruppe <3 Beste damene ever!!

- Bilder av mine deilige hjemmebakte kaker (Les: Brownies fra Toro).

- Nurkemammaens beste tips til å overleve livet på landet

... hadde lett jekket ut både Frk. Heitmann og Fotballfruen.

Vakler mellom www.forskerfrue.no og www.mammantilnurket.com ... :P

Endret av MammantilNurket
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Mamman til Nurket, jeg ville gått for lysfatdamen.com

Skrevet

Mamman til Nurket, jeg ville gått for lysfatdamen.com

Genialt! Jeg seg for meg hvordan sponsorer vil strømme til for å gi meg masse flotte saker ... hvis jeg bare ser til å slutte og blogge på røde rappen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...