Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Har du blogg? Morsomt å gå inn og lese på mammablogger Kommenter din her! Anonymous poster hash: 89cfd...89b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Hmm... Jeg kommenterer ikke min her ihvertfall, da du virker litt rar ut:) Anonymous poster hash: 1c3dc...262
catchbaby Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor synes du hun virker rar?Fordi hun spør om noen her inne har blogg? Jeg lurer på det samma sjæl jeg, artig å lese mammablogger, men ikke nødvendigvis Ranveig Heitman sin Dvs, blogger som ikke er på topplista..
overlord Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Ja, men ikke en "mammablogg". Det hørtes utrolig kjedelig ut. Jeg er et menneske. En av mine roller er å være mamma. Jeg er også kone, datter, venninne, kollega osv osv- heldigvis!
overlord Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Linker forresten ikke til bloggen min her da jeg ikke vil at den skal knyttes til nicket mitt her inne.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Er bare å søke opp blogg.no da vel Så slipper de av dem som har nick her å bli koblet opp mot bloggen sin. Kan jo hende at de som diskuterer her, har uttalt seg uheldig, og får dette brukt mot seg dersom noen oppsøker bloggen de oppgir. Anonymous poster hash: 1c3dc...262
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Jeg anser denne tråden for å være en personjakt. Pass på og vern om dere selv! Anonymous poster hash: 1c3dc...262
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Personjakt? Oh lord noen mødre er dramatiske....... Hun spør helt enkelt etter en blogg, neivel hvis dere ikke har blogg så ikke kommenter :-) Er det rart det er mye drama og krangler her inne... Anonymous poster hash: 89cfd...89b
Iiiiik Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Ja, jeg har en blogg. Nei, jeg har ikke en mammablogg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Ja, har blogg, nei, blogger ikke om ungen min. Kun fritidsinteressen Anonymous poster hash: e7406...bcc
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 slutten.no Ååååh, sug lut ass!! Anonymous poster hash: 55248...f19
Gustav Klitt Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Ja, men ikke en "mammablogg". Det hørtes utrolig kjedelig ut. Jeg er et menneske. En av mine roller er å være mamma. Jeg er også kone, datter, venninne, kollega osv osv- heldigvis! Inspirert! Starter kollegablogg i morgen! Den skal handle om min rolle som kollega, oppturer og nedturer, og selvfølgelig med masse bilder av mine kollegaer i hverdagslige situasjoner som kaffepauser, dagsrapporter og toalettbesøk. Takk for tipset :-)
overlord Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 Ja, men ikke en "mammablogg". Det hørtes utrolig kjedelig ut. Jeg er et menneske. En av mine roller er å være mamma. Jeg er også kone, datter, venninne, kollega osv osv- heldigvis!Inspirert! Starter kollegablogg i morgen! Den skal handle om min rolle som kollega, oppturer og nedturer, og selvfølgelig med masse bilder av mine kollegaer i hverdagslige situasjoner som kaffepauser, dagsrapporter og toalettbesøk. Takk for tipset :-) Hyggelig å kunne inspirere. Jeg stiller som gjesteskribent anytime. Har utrolig mange pussige kolleger.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Personjakt? Oh lord noen mødre er dramatiske....... Hun spør helt enkelt etter en blogg, neivel hvis dere ikke har blogg så ikke kommenter :-) Er det rart det er mye drama og krangler her inne... Anonymous poster hash: 89cfd...89b Hun har stukket av fra tråden, da hun innså at hun ikke ville få noe napp;) Synes det er merkelig at dere stoler på personer som oppfører seg rart, i tillegg til å stikke av fra tråden.. Anonymous poster hash: 1c3dc...262
MammantilNurket Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 (endret) Hmmm ... kanskje jeg skulle begynne å blogge? Kunne skrive om mitt spennende liv på landet: - mine begivenhetsrike turer til Storsenteret. - viktigheten av støttestrømper når man er preggiss. - hvordan puppedusker kan jazze opp tilværelsen. - lysfat. - min forkjærlighet for mussérende vin (Fast spalte: "Ukens bobbliss til en hundrings") - Dagens outfit på Nurket (Body og mykisbukser i ymse farger og fasonger). - Min geniale Barselgruppe <3 Beste damene ever!! - Bilder av mine deilige hjemmebakte kaker (Les: Brownies fra Toro). - Nurkemammaens beste tips til å overleve livet på landet ... hadde lett jekket ut både Frk. Heitmann og Fotballfruen. Vakler mellom www.forskerfrue.no og www.mammantilnurket.com ... Endret 14. januar 2014 av MammantilNurket
Gjest ronja røverdatter Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Mamman til Nurket, jeg ville gått for lysfatdamen.com
MammantilNurket Skrevet 14. januar 2014 #19 Skrevet 14. januar 2014 Mamman til Nurket, jeg ville gått for lysfatdamen.comGenialt! Jeg seg for meg hvordan sponsorer vil strømme til for å gi meg masse flotte saker ... hvis jeg bare ser til å slutte og blogge på røde rappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå