Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Er det noen som vet om det er satt dato for dette? Anonymous poster hash: 67342...ac5
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Den skal ikke øke. Anonymous poster hash: 05281...10a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Øker til 6000 1 august Du som sier at den ikke skal øke, hvorfor gidder du å svare når du ikke har peil?? Anonymous poster hash: d8f27...98a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Blir den på 6000.- fram til barnet fyller to år? Anonymous poster hash: a9224...4ce
Edelweis Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Blir den på 6000.- fram til barnet fyller to år? Anonymous poster hash: a9224...4ce Lurer jeg også på. :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Blir den på 6000.- fram til barnet fyller to år? Anonymous poster hash: a9224...4ce Er det ikke fra 13 - 18 mnd. Anonymous poster hash: d4442...857
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Den blir på 6000/mnd fra 13-23 mnd!! Står på nav sine sider;-) Anonymous poster hash: 27aba...c2b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Da blir det fest i heimen for alle polakkene (arbeidsinnvandrerne) her til lands. Familiene får mer fra den norske staten enn mor ville fått i full jobb i hjemlandet. Jippi. Også er det det samme dom å skyte seg selv i foten for FrP som er for raskere integrering av våre nye landsmenn. Med økt utbetaling for å gå hjemme med små, vil nok flere kvinner finne veien ut i det norske samfunnet - eller ikke. Kontantstøtten motarbeider virkelig likestillingen, integreringen og utbetalinger over landegrensene. Anonymous poster hash: d6e60...d42
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Enig med deg over! Kontantstøtte er det mest ubrukelige politiske vedtaket i familepolitikken. Gå å dø KrF! Er syyyykt at man skal få Betalt for å være hjemme med barna. En ting er om man ikke får barnehageplass, men da bør det være bevist at man har søkt og ikke fått plass i hele tatt!! Samt gradertuttak dersom man vare får tilbud om 2dager ol. I dette landet begynner barn på skolen som 6åringer uten å kunne språket - tiltross for at dei er født her! At me skal brødfø på arbeidsinnvandrarar med barnetrygd er også syyyykt! Så lenge de betaler skatt, ok. Når de reiser hjem igjen, da bør de miste retten.. Jævla tull!! Så bra at forrige regjering kutta ned, så fucker nye noldus regjeringa med å øke barnehagepris og øke kontantstøtten! WTF!?! Barnetrygd burde også vært behovsprøvd! En annen ting som irriterer meg mens jeg spyr ut litt frustrasjon!! Så drittlei folk som presser ut unger uten å tenke konsekvenser eller tar hensyn til økonomiske konsekvenser. En gang er uhell og sånt skjer, flere ganger; grow a brain! Alle ungene har samme fornavn og forskjellig etternavn! Sjarmerende! Så sitter de å røyker og syter over hvor lite penger de får av staten mens det er helt umulig å jobbe fordi de sliter med "wait for it" MOTIVASJONEN og/eller ryggen. Ja, en får vondt i ryggen av å sitte i sofaen hele dagen og se på Dr.Phil og annet dritt! Men ha fest i helgene og bli smelt på tjukkere er helt overkommelig! (Jeg kjenner til flere tilfeller, og det er mer vanlig enn en skulle ønske)! Anonymous poster hash: 6074b...af1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Så bra;) for oss som er hjemme værende med flere barn er dette flott!!!!! Anonymous poster hash: 27458...464
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Vel jeg er en av dem som synes det er fantastisk å være hjemme til barnet er 2 år Jeg tror det er viktig for tryggheten til barnet, og jeg ser ikke noen grunn til å slenge barnet inn i barnehagen hvis barnet er under 2 år, OG man har mulighet til å være hjemme. Hurra for kontantstøtte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå