Gå til innhold

Har du noen gang blitt bitt av en edderkopp?(i Norge)

Anbefalte innlegg

Skrevet

NEI! Biter de!!!! Trodde og de ikke kunne bite gjennom skinnet! NEI NEI NEI, dette ville jeg ikke vite! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! Biter de!!!! Trodde og de ikke kunne bite gjennom skinnet! NEI NEI NEI, dette ville jeg ikke vite!

bare når man truer dem. Som jeg gjorde, den døde.

Anonymous poster hash: d21d6...178

Skrevet

Spørsmålet er heller om det er noen her uten panisk edderkoppangst som har blitt bitt av edderkopp.

Skrevet

Spørsmålet er heller om det er noen her uten panisk edderkoppangst som har blitt bitt av edderkopp.

Ja, jeg.

Herlighet, finn noe bedre å gjøre enn å tvile på det!! Alt man skal tvile på. Nei, de sier at 3 mnd babyer ikke kan gå, men verdens yngste til å gå var nettopp tre mnd.

Anonymous poster hash: d21d6...178

Skrevet

Såg et program på Discovery om fobier en gang. De viste raskt ca 12 bilder ved siden av hverandre utover hele skjermen. 11 viste ulike blomster som lignet på edderkopper og ett viste en edderkopp som kunne ligne litt på en blomst. Jeg som har araknafobi såg edderkoppen med en gang, mens min samboer måtte granske bildene nøye (på pause). Dette hadde de testet på folk og konkludert med at de som har fobi mot edderkopper ser de raskere enn andre. Faktisk overraskende raskt. Fobien har sikkert høy nytteverdi i områder med giftige edderkopper.

Anonymous poster hash: 14983...eda

Skrevet

Ble bitt av korsedderkopp (tror jeg det var) Det var ganske jævelig. Var nede i potetkjellern for å hente vin. Jeg HATER å gå ned der pga av monsteredderkoppene som henger og dingler overalt der nede.. Og jo så men, fikk et bitt på ryggen en gang. Den hadde klatra ned i gensern min!! Krypet var på størrelse med en tommelfinger! Wææææh! 

Men det jæveligste jeg har hørt var exen til en kamerat som fikk edderkopp inni øret etter å ha sovet på en hyttehems. Den bodde inni der, og hun måtte til legen for å få den vekk. Hun hørte knitring…. :spy:  :sjokkert:  :sjokkert:  :redd:

Skrevet

Sønnen min ble bitt i sommer. Vi sto i carporten og skulle inn i bilen da en mellomstor edderkopp firte seg ned fra taket og bet ham på kinnet. Både frekt og jævli ekkelt..

Anonymous poster hash: 0ef75...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...