Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Skal på GU neste uke. I den siste uken har jeg følt meg annerledes. Fått mye utflod og vært svimmel. Akkurat slik var det sist jeg var gravid. Ikke kvalm eller andre symptomer. Men ømme bryster og tretthet er vanskelig å oppdage siden jeg ammer og sover svært lite for tiden.... Går på cerazette og har en baby på 4 mnd. For ca 1 mnd siden glemte jeg selvsagt å ta en pille akkurat den dagen samboer og jeg hadde sex (skjer sjelden for tiden). Siden da har jeg vært litt smånervøs for om jeg kan være gravid. Så nå overtolker jeg alle signalene kroppen sender ut. Gruer meg for å ta test men er vel ikke noe morsommere å få vite at enn er gravid mens enn ligger med bena til værs;) Anonymous poster hash: 1a9a1...705
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Tatt test? De ser jo væske i livmoren/plommesekken i uke 4?? Så er du gravid og har symptomer vil du være langt nok på vei til å se det. Anonymous poster hash: 2c684...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå