Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har alltid vært slank, helt til jeg ble gravid og fikk barn. Jeg er ikke tjukk, men jeg har litt ekstra på lår, rumpe og mage.. Tips og råd? Anonymous poster hash: 72e55...497
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Spise mindre og bevege seg mer, funker som fjell Anonymous poster hash: a1fd0...560
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har begynnt, men ser ikke noe resultater... Anonymous poster hash: 72e55...497
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Mange har jo hevet seg med på denne 5-2 dietten.. og går ned en del av det du spiser normalt i 5 dager, og faster/spiser 500 kcal 2 dager jeg skal begynne mandag med første faste dag Anonymous poster hash: e2b15...15c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Du trener styrke og spiser mer protein! Lik feks fitnessbloggen på FB og les deg opp, kunnskap er nøkkelen. Du får ikke muskler som en mann, du kan spise godt samtidig som kroppen blir fast og fin, og forbrenner mer fett. Kosthold har alt og si for vektnedgang, men lite pent å være slank og slapp. Finnes det noen boot Camper der du bor? Tren skikkelig, så du blir gjennomsvett, ikke spaser på tredemølla eller bare tenk kaloriforbrenning og kondisjon. Invester i pt, og løft tungt! Mine tips, gikk ned 10 kg på denne måten og har fått treningsgleden tilbake Anonymous poster hash: 57405...501
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Mindre porsjoner! Og sjekk kaloriinnholdet på det du spiser. Gjorde det rimelig fast en periode, slik at jeg fikk vanen med det, og nå sjekker jeg kaloriinnholdet omtrent på vane. Registrerer ikke nøyaktig, men ser jeg at yogurtnøttene inneholder 500 kalorier per 100 gram, og en pose er 100 gram, spiser jeg ikke en hel en som mellommåltid lengre Fikk meg noen overraskelser der! Fikk også noen overraskelser på hvor mye mat jeg faktisk spiste! F.eks jeg ser jo at jeg fint spiser like mye som mannen, og da er det jo ikke rart han er rimelig ok og jeg litt stor Anonymous poster hash: 2d967...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå