Gå til innhold

Noen som har sett serien "Vikings"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så alle episodene nå i jula,og ihimmel og hav for en fantastisk sexy hovedfigur!!Sjelden jeg ser sånne mannfolk,men han her var jammen meg helt fantastisk kjekk og tøff!!

 

Gleder meg til neste sesong! :laugh:  :laugh:

 

http://static.squarespace.com/static/51b3dc8ee4b051b96ceb10de/t/51ec1221e4b0ca62de58f2a6/1374425633691/vikings-season-2-comic-con-trailer-header.jpg



Anonymous poster hash: 02abe...fff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tideligerer undertøysmodell for calvin klein. Men ja , han er dritkjekk ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...