Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Noen som vet hvor de selger Rimmel her i Norge? Anonymous poster hash: daa3a...e58
MammantilNurket Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Mener at Boots-apotekene fører Rimmel
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Lindex i alle fall Anonymous poster hash: cb44a...ec6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Takk damer! HI Anonymous poster hash: daa3a...e58
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Ja, her selger de på Lindex. Rimelig har greie priser, men kan ikke si jeg er veldig glad i kvaliteten på de tingene jeg har prøvd. Kun en av mascaraene, pudder og solpudder. Test godt før du kjøper! Anonymous poster hash: 9c5b4...812
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Ja, her selger de på Lindex. Rimelig har greie priser, men kan ikke si jeg er veldig glad i kvaliteten på de tingene jeg har prøvd. Kun en av mascaraene, pudder og solpudder. Test godt før du kjøper! Anonymous poster hash: 9c5b4...812 Fikk anbefalt en concealer fra rimmel,og hun dama som anbefalte den tror jeg på (hildechristina.com)hun høres virkelig ut som hun har peiling,så da må jeg prøve den Er på evig jakt etter en god concealer,så blå under øynene at jeg ser helt syk ut! Anonymous poster hash: daa3a...e58
MammantilNurket Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 "Gullpennen" til YSL er, etter min mening, den suverent beste på markedet!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 "Gullpennen" til YSL er, etter min mening, den suverent beste på markedet! jeg har den,men synes at den ikke holder hele dagen,synes ikke du det?Den er god å ha på og dekker godt,men jeg ser jo ikke ut senere på dagen! HI Anonymous poster hash: daa3a...e58
MammantilNurket Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 "Gullpennen" til YSL er, etter min mening, den suverent beste på markedet! jeg har den,men synes at den ikke holder hele dagen,synes ikke du det?Den er god å ha på og dekker godt,men jeg ser jo ikke ut senere på dagen! HI Anonymous poster hash: daa3a...e58 Jeg er enig med deg i at holdbarheten ikke er optimal og den må absolutt freshes litt opp i løpet av dagen, men jeg synes likevel at den er den beste av de jeg har testet ut.Dessuten er den jo så liten og lekker så det gjør jo ikke noe å ha den i håndvesken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå