Gå til innhold

Hvor selges Rimmel (sminkemerke)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor de selger Rimmel her i Norge?

Anonymous poster hash: daa3a...e58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener at Boots-apotekene fører Rimmel :)

Skrevet

Lindex i alle fall

Anonymous poster hash: cb44a...ec6

Skrevet

Takk damer!

HI

Skrevet

Ja, her selger de på Lindex. Rimelig har greie priser, men kan ikke si jeg er veldig glad i kvaliteten på de tingene jeg har prøvd. Kun en av mascaraene, pudder og solpudder. Test godt før du kjøper! :)

Anonymous poster hash: 9c5b4...812

Skrevet

Ja, her selger de på Lindex. Rimelig har greie priser, men kan ikke si jeg er veldig glad i kvaliteten på de tingene jeg har prøvd. Kun en av mascaraene, pudder og solpudder. Test godt før du kjøper! :)

Anonymous poster hash: 9c5b4...812

Fikk anbefalt en concealer fra rimmel,og hun dama som anbefalte den tror jeg på (hildechristina.com)hun høres virkelig ut som hun har peiling,så da må jeg prøve den 

Er på evig jakt etter en god concealer,så blå under øynene at jeg ser helt syk ut! :P

Skrevet

"Gullpennen" til YSL er, etter min mening, den suverent beste på markedet! :)

Skrevet

jeg har den,men synes at den ikke holder hele dagen,synes ikke du det?Den er god å ha på og dekker godt,men jeg ser jo ikke ut senere på dagen! :laugh:

HI

Skrevet

jeg har den,men synes at den ikke holder hele dagen,synes ikke du det?Den er god å ha på og dekker godt,men jeg ser jo ikke ut senere på dagen! :laugh:

HI

Jeg er enig med deg i at holdbarheten ikke er optimal og den må absolutt freshes litt opp i løpet av dagen, men jeg synes likevel at den er den beste av de jeg har testet ut.

Dessuten er den jo så liten og lekker så det gjør jo ikke noe å ha den i håndvesken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...